menu
person

האם אתה יודע זאת אטרקציה מינית, בנוסף לגורמים אחרים, תלוי בזמן השנה? אז, חוקרים טוענים כי החורף והקיץ - העונות הארוטיות ביותר, אבל יוני, בכל זאת יצאתי מהמנהיגים, ואם אתם חווים אטרקציה מינית מופרזת בשלב זה, תחושה זו היא טבעית.

התוכן של המאמר

1 מה הסיבה? 2 בעיות מודרניות - פתרונות מודרניים 3 משהו מרחף באוויר?

מה הסיבה?אני

רבים מהם התעוררו יוני עמותות עם חום, השמש, הרצון להיפטר מעיק בגדים שממנו רק חם יותר. ובחורף, להיפך, אני רוצה לחבק עם מישהו חזק בחוזקה להתחמם. אבל חוקרים, בנוסף לפנטזיה ספקולציות, להקצות עובדות ספציפיות אשר הם עשו סקרן כל כך מסקנות:

המספר הגדול ביותר של אנשים לפי סטטיסטיקה, יליד חורף ובקיץ. קונדומים, כמו כל מוצר, יש ביקוש עונתי. אלה חברים גומי הם הכי דורשים כמוך לנחש, בקיץ ובחורף. אם אתה מתייחס לנתונים סטטיסטיים על אובדן הבתולים, הכל גם בהחלט - הכי הרבה סקס קורה ביוני ודצמבר. סקרן אבל כזה דפוס על אבחנה של זיהומים איברי המין. ואת המספר הגדול ביותר מקרים ש ... Читать дальше »
Просмотров: 4289 | Добавил: igaglia4u | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

שום סמכות לא גורמת לדאגות רבות של חרדה ושמועות גברים כמו פין. בצעירותו, אנשים צעירים מודדים את אורך, קוטר כבודו הגברי מחושב אם הם נופלים בדרך זו, באוהבי מחלקה נוספת. ואת הוויכוח של מדענים כי העניין אינו בסכום לְהַרְגִיעַ. אשר תנוחה עדיף לעשות סקס אם חבר שונה מהאלמנטים המקובלים של המיניות.

התוכן של המאמר

1 מה פירוש "הפין הקטן"? 2 מין תנוחות אם חבר קטן 3 הגדלה של הפין 4 עוד לא אומר יותר 5 מה ניתן להשתמש בהתקנים

מה פירוש "הפין הקטן"?_171_187

מדענים הוסרו הגודל הממוצע של הפין במחצית הגברים של האוכלוסייה והיא 15.8 ס"מ. אבל, כפי שהתברר, שיש חבר הוא גדלים סטנדרטיים למדי, רבים הם ביישנים הסמכות, בהתחשב בזה זעיר וקנאה בשקט של אלה שיש להם פין.

לפחות איכשהו להפיג את המיתוסים על המלומדים מלומדים בילה חישובים סקרנים.

אז, תואר "קטן" ניתן להחיל בבטחה על הגוף המיני שגודלו הוא פחות מאשר ערך אריתמטי הממוצע, פשוט לדבר, אם הפין קצר יותר ... Читать дальше »

Просмотров: 2555 | Добавил: igaglia4u | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

סקס לא תמיד הקשורים לתחושות נעימות. אנשים אפילו עם מחשבה על זה יכול יש רגשות לא נעימים או אפילו פאניקה. למה כל כך קורה?

התוכן של המאמר

1 מה הבעיה 2 כפי שמניפיות 3 בעיות שורש 4 פיתוח פסיכולוגי של התפתחות אנומליה 5 שאלה בצד הפיזיולוגי 6 בעיות אסתטיות 7 השפעת היבטים תרבותיים 8 מה לעשות

בדרך כלל אדם מרגיש פחד של סקס כאשר הוא צריך לקרות בפעם הראשונה. ואת ההרגשה הזאת היא בשל לא ידוע. אחרי אדם "נכנס למצב", פחד הולך. לאחר מכן, קרבה אינטימית מתחיל להיות נתפס כמקור ידוע תַעֲנוּג.

עם זאת, חוששים מין - תופעה נפוצה מאוד בקרב אנשים מכל הגילאים. כולל אלה, למי אין בעיות ברורות עם האטרקטיביות והמין השני. זֶה התופעה נקראת eotophobia. אוגניה נאזימובה, גינקולוג מיילד הסכים לספר על המורכבות של פוביה זו, ומה זה בשל.

מה הבעיה

... Читать дальше »

Просмотров: 3067 | Добавил: igaglia4u | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)