menu
person

16:33
למה ובאיזו שעה של השנה אנחנו בדרך כלל חווים תשוקות מיניות?

האם אתה יודע זאת אטרקציה מינית, בנוסף לגורמים אחרים, תלוי בזמן השנה? אז, חוקרים טוענים כי החורף והקיץ - העונות הארוטיות ביותר, אבל יוני, בכל זאת יצאתי מהמנהיגים, ואם אתם חווים אטרקציה מינית מופרזת בשלב זה, תחושה זו היא טבעית.

התוכן של המאמר

1 מה הסיבה? 2 בעיות מודרניות - פתרונות מודרניים 3 משהו מרחף באוויר?

מה הסיבה?אני

רבים מהם התעוררו יוני עמותות עם חום, השמש, הרצון להיפטר מעיק בגדים שממנו רק חם יותר. ובחורף, להיפך, אני רוצה לחבק עם מישהו חזק בחוזקה להתחמם. אבל חוקרים, בנוסף לפנטזיה ספקולציות, להקצות עובדות ספציפיות אשר הם עשו סקרן כל כך מסקנות:

המספר הגדול ביותר של אנשים לפי סטטיסטיקה, יליד חורף ובקיץ. קונדומים, כמו כל מוצר, יש ביקוש עונתי. אלה חברים גומי הם הכי דורשים כמוך לנחש, בקיץ ובחורף. אם אתה מתייחס לנתונים סטטיסטיים על אובדן הבתולים, הכל גם בהחלט - הכי הרבה סקס קורה ביוני ודצמבר. סקרן אבל כזה דפוס על אבחנה של זיהומים איברי המין. ואת המספר הגדול ביותר מקרים של מחלות נקבע בחודש יוני ובערב השנה החדשה. בֶּאֱמֶת מתנה חגיגית.

אפילו אין ספק כי מנקודת המבט של המיניות יוני ודצמבר הם מנהיגים ללא עוררין.

בעיות מודרניות - פתרונות מודרניים 2

בנוסף לספרות המדעית, מחקר שנלמד לאחרונה מינית בשיטה חדשה לגמרי חדשנית. חוקרים פטריק ושרלוט של המותג בהשוואה לבקשות במנוע החיפוש של Google, השוואת ביטוח הבקשה מפתח לאורך זמן.

ניסויים עשו עבודה ענקית, לחקור את הבקשות האלה בתוך חמש שנים - משנת 2006 ל 2011 כולל.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה נפשית קשה. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את הרמה יהיה חברה חמודה.

כדור המחקר שלהם התמקדו באתרי היכרויות. נחש מה? בקשה לשיא לגבי החיפוש אחר שותף ללילה, סקס ללא התחייבות ומין היכרויות אחרות ירדו לדצמבר ויוני. דפוס מדהים.

משהו מרחף באוויר?3

אולי בשלב זה באוויר שולט את יתר על המידה של אפרודיזיאט בלתי נתפס ... אחרת, איך עוד להסביר אקראי זה לא תאונה? כמה מדענים מאמינים כי זה בשל העובדה כי הוא ביוני ודצמבר מי יש יותר ימי חופשה. הם יכולים להקדיש יותר זמן לעצמם, את הגחמות והרצונות שלהם.

במקביל, אנשים נוטים יותר להיפגש, לתקשר לבוא עוד יותר. חוקרים אחרים נוטים להאמין בגורמים מותניים ביולוגיים - בדיוק אז באורגניזמים של אנשים יש שינויים בריכוז ההורמונים, כולל מין, אשר מתעורר ליבידו בכוח חדש.

יש תיאוריה אחרת, הקשורה קשר הדוק עם המורשת האנושית של יונקים. אנשים ובעלי חיים נבדלים בין היתר, את העובדה כי נשים יש מחזור חודשי חודשי קבוע.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם בחורים מוצלחים כי הם מתלכדים בהצלחה להסתכל על החג, לטפל ישירות עם יד עם אישה יפה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם לכל הדרוש.

ליונקים יש מחזור אחר, אסטראל.

משמעות הדבר היא כי ברוב השנה, יצורים אלה אינם קיימים יחסי מין, ואינם מרגישים את הצורך. עם זאת, יום אחד, בעלי חיים מתחילים להתנהג באופן פעיל יותר באופן פעיל, וכך כל שנה. כנראה יש סוג של תנאי אבולוציוני.

למרבה הצער, למרות על רשימה מרשימה של מחקר, אף אחד לא יכול לומר מאשר נערך פעילות מינית. אתה יכול רק להניח. למרות ש, למה כל זה? ללכת וליהנות בקרוב של דצמבר, ושם, אין לי זמן להסתכל אחורה איך יוני יפעיל.

אף אחד לא יודע בוודאות. אבל המחקר בהחלט מוכיח בכינוי כי אנשים הם יותר כל המעוניינים היכרויות, הזדווגות ומין בקיץ ובחורף. לכן תהנה בקיץ - ושישה חודשים, חג מולד מצחיק מאוד.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

Просмотров: 4322 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar