menu
person

23:14
תנוחה מלמעלה במין: כמה נכון, באופן כללי, העברת גברת

רוב הזוגות שאכפת להם מגיוון במין הם שתי קטגוריות של תנוחות: אהובות ואלה, באופן כללי, לא יוצאים. בואו נשאיר את אלה הדורשים יכולות מיוחדות ופריקה אנשי מקצוע בתחמימות התעמלות. כמה אנשים יודעים כי יש צורך לשלוח את תשומת הלב לתפקידים המתאימים לשני שותפים להביא הנאה פיזית ומוסרית.

התוכן של המאמר

1 8 אפשרויות תנוחות מלמעלה 2 תנוחה מלמעלה במין: היתרונות והחסרונות 3 למה לא הרבה בנות כמו התנוחה מלמעלה במין 4 עבור מה גברים אוהבים להוות "אישה מֵעַל" 5 סוד של סקס מוצלח בתנוחה מלמעלה 6 תנוחה מלמעלה במין: אפשרויות תנועה

מציב מלמעלה במין במיוחד מה ההקלדה ברגע זה בסדר, כבר לא לצוד, לשים את זה בעדינות, לשכוח. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שכולם יודעים, גברת רגועה, השולטת בתהליך ואדם שמתבונן בתנועותיו הנלהבות. יש צורך להדגיש כי לשים את זה בעדינות, אולי הכי סקסי? מה אפשרויות תנוחות למה היא מורכבת כי הגברת מפריעה גם להרגיש בשיא של מיניות כאשר הם מלמעלה - על זה עוד במאמר.

8 אפשרויות Posice מ מעל 8

הכל ואיסוף

החדירה העמוקה ביותר או תשומת לב מקסימלית גירוי קליטורי? למה לבחור? שוכב או יושב על שותף מלמעלה, הנדנדה הירכיים, שינוי זווית החדירה והחלופה. להסתמך על הידיים לא להתפעל על ההתחם.

Win-win

כאשר אתה על הדף, הידיים שלך הם בחינם. לבלות שיער וחזה, לובש את עצמך, כמו אנשים נהגו להביע, סידור שותף מופע מאולתר.

עצה: לטפטף על שותף Ryuku Lubrikont. אם הוא לוחץ על האצבעות משני צדי הדגדגן שלך, כל תנועה תהיה להיות מרגיש כמה פעמים.

רועד אבל גלים

לשבת על גבי ולרון הנוכחי על הדגדגן שפשף כמו עצם הערווה. אל תמהר. לאט לאט לאט לאט ליהנות רגשות.

Pinockelo

כך שהדדירה היתה העמוקה ביותר, לשים תחת רגל של כרית פרטנר. אני חייב לומר שזה נעצר על ידי כפות הידיים על חזהו, מעט לשבת על העליונה, הפצת הרגליים. מיותר מהיר Jersechs לערבב עם איטי, הגדלת הקצב אז, באשר לך בבקשה.

על הכורסה

הזן את השותף על הכיסא לשבת על גבי, לשים את הרגליים על משענות ו להפסיק בחזרה. כולם יודעים את הידיים, באופן כללי, מנוחה בברכיים בת זוג. הוא באמת רוצה להדגיש כי תנוחה כזו כדי לדבר יהיה הכי הרבה כפי שאנו מבטאים, בכל מקום, לשים את זה בעדינות, לשפשף על הקיר נַרְתִיק.

בחלקו העליון

השותף יושב על קצה זרם הדם, ואתה ישיבה מֵעַל. רגליים ממוקמות, ברכי מיטה משני צידי היפר. להסתמך עם הידיים על כתפיו, כך שבסופו של דבר, לדחוף את עצמך למעלה ולמטה. גם אתה יכול הוסף "שלישי" - צעצוע מין.

בובוצ'קה

לשבת על גבי, בהרחבה לשים את הרגליים (רגל לעמוד משני צידי ראש השותף) ודחה בחזרה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה מבין גב הרגליים של השותף. הוא בתורו, באופן כללי, נהנה מהשקפה הדומה לסצינות מסרטים פורנוגרפיים, וידיו חופשיים (זה יכול להיות קבוע).

רוכב 2.0

השותף מבוסס לבסוף על הכריות, גופו הוא מעט מורם בתנוחה שוכבת, ידיים, בסופו של דבר, מקופלות, כפי שכולם יודעים, ראש. לשבת, כמו אנשים חרגו, בחזרה אליו, נשען על רגלו. יציבה זו היא קוקטייל טיפוסי מן הרוכב סגנון Doggi ומתחבר יתרון ותפקידים אחרים.

מציב מלמעלה במין: היתרונות והחסרונות

עדיין ברוסיה על עמדת הגברת מלמעלה נענשה באגרסיביות לכן, שהיא נרשמה על ידי האתגר והפעולה החטא שבהם שיכולים קח את הגברת מקבל הנאה, ולא פשוט שוכב ומחכה לתפיסה. ו החוטא נענש בקפדנות: כמה שנים של תשובה וקשתות. אף על פי כן האיסורים של הכנסייה על הצמד כבר לא תקף, וכל אחד במיטה סוף סוף עושה מה רואה את זה הכרחי, קצת גברת עצמן לבנות מחסומים נפשיים למנוע מהם במלואו ליהנות מין במיקום מלמעלה.

יתרונות:

יש הזדמנות להרגיש כוח ושליטה על גבר; אתה יכול לשנות את השותף, אם הוא עייף מחיכוך ארוך; מציב מלמעלה במין, לשים את זה בעדינות, מאפשר לך להשתמש בו מבלי לפרוק מן הפעולה העיקרית; הגברת נראית מבחינה מינית לאדם שאוהב להסתכל על הגוף היפה; מגוון רחב של פריסה: מ סקס מקרי במכונית ולקלאסיקה בחדר השינה; קלות נפשי של תחזוקה של משחק מין; היכולת לשלוט בבואו של אורגזמה ללא עזרה של אחרים; גירוי של הדגדגן על ידי הידיים של שותף גם במהלך חיכוך פעיל.

נחות נפשית ואפילו אלה שעדיין לא לחתום במובן של כמה מאיתנו כל הזמן אומר, חוכמות סקסיות. אישה סוף סוף ירגיש רגוע, יראה את כל התשוקה ואת אופי, לא יהיה clamped ומסתתרים. כמה מאיתנו אומר כל הזמן, אותו הדבר, זה סיכוי טוב להירגע גבר וכיצד להישאר שותף, איך להביע את זה, את כל לַעֲשׂוֹת. כל מה שצריך מן האיש - בנוסף, חזה, בטן, רגליים, נשיקות ומתחזקות. אם המשקל של הגברת מאפשר, אפשרויות כי יסדר ענק כמות, ובכל פעם יש הזדמנות לקבל תענוג. נו רגשות בגברת מאוד מתנוחה מיסיונרית ותנוחות מלמעלה באופן דרמטי לִהיוֹת שׁוֹנֶה. זווית הכניסה של חבר שונה אזורים ארוגניים מגורה סביב צוואר הרחם. הקרן הבא בתוספת: אם אדם לא הבעלים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן מדבר, גדלים מרשימים חבר, יציבה כזו תעזור סוף סוף להרגיש הגברת הנאה.

למרות מספר עצום של רגעים חיוביים בתנוחה ישנם מספר מינוסים על גבי:

הגברת קשה לעשות תנועות ארוכות של הירכיים, השרירים מתחילים לפגוע; עם עודף משקל, קשה להיות על גבי גבר; החבר הגדול הוא לא, לשים את זה בעדינות, מתאים לתנוחה זו, הגברת תהיה מזל רע, והמקסימום יהיה פערים; הערכה עצמית נמוכה מפריעה להתמקד במין, כל המחשבות מופחתות איך זה רק נראה לפני השותף; תנועות אינטנסיביות מאוד יכול להרוס חבר.

עבור נוחות נפשית ליידי חשוב יותר מאשר פיזית. אף אחד אחר, וזה האיש, על סקס שאיתו היא רצתה, את התנוחה מלמעלה במין יכול בסופו של דבר, בסופו של דבר, כדי לחסוך את כל הזיכרונות.

למה לא הרבה בנות כמו התנוחה מלמעלה ב סקס 2

בתנוחה של הרוכב, איך כמעט כולם יודעים, אישה מ נראה סקס בכל תחושה של המילה. אבל לא, אפילו עם ללא רבב הדמות אוהבת להיות כאילו אנו מביעים, הראשי במיטה. נשים כל הזמן מטריד הופעה. לֹא אולי היא לא חושבת שזה בטן גמישה למדי, לא נראה כמו פנים רחב מאוד, אם יש לה את הרוחות ובסופו של דבר, אם עדיין יש איזה פגם, אשר עדיף לראות עד שהיא מפורסמת מקפיצה מלמעלה.

אם במהלך המין של השותף למעלה, זה היה במקום לפעול באופן פעיל, הפנים הפכו מאוד קשה - היא, בסופו של דבר, חושב על התלבושת שלו. סקס מתחיל לבסוף ללכת משלב ההנאה בחיסון עצמי, וכל אורגוזיס לא יכול להיות דיבור.

כל גברת, אשר מסכימה להלום מלמעלה במין, יש צורך להבין אמת פשוטה: אם האיש כבר קרוב במיטה, זה יהיה יוזם, ו בלהט רוצה להמשיך, הוא כל מיון החוצה וזה מתאים לו.

הוא לא יעלה לא יתחיל לבקר את חוסר הקוביות בעיתונות או להקלה על הרגל החסרה. הוא רוצה לשים את זה בעדינות כדי להרגיש כי לידו הוא מצוין, ממין איתו Kaifuh, ולא לעלות למעלה ולמטה עם שלי, לצרוך את התיוג בטן ובחירת זווית אטרקטיבי.

קטגוריה 2 גבירותי לא בטוח מה עושה. הם מתעלמים מכך שהם אוהבים את זה כדי לאהוב את זה, לחשוב על איך לזוז ימינה, איזו טכניקה טובה יותר, לשים את זה בעדינות, להחיל ועוד הרבה שאלות לגבי תנועות ויכולת של יישומים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר הידע התיאורטי של ארה"ב על תרגול. כפי שלא היה מוזר, אבל כאן הכלל הוא אחד - אם חבר של סרטן, פירושו הכל נכון!

העיקר הוא לא מאוד, סוף סוף, כדי להתערב קפיצות, כמו שרובנו התרגלו לדבר, תנועות פעילות כמו בפורנו, כדי לא לפגוע ברמה הפיזית.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. כולם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

ואת ההנאה המוסרית של סקס כבר אדם, לשים את זה קצת, מקבל. אין צורך להסתבך וריאציות מורכבות במיוחד שבה יש צורך להתכופף באופן אקזוטי או לאלה שאתה צריך חבר בגודל גדול יותר. ברמה של מחשבות, אתה יכול להרתיח מראש ולשלוח מה תנוחה סוף סוף יהיה נוח ונוח, ונוח שני.

עבור מה גברים אוהבים להוות "אישה מלמעלה "3

ביטוי כנף על העובדה שאדם אוהב גם עיניים מאוד יודע הכל. ובמיוחד הרצון לעקוב אחר הגברת, מעשיו, בסופו של דבר, נחשב למין שלא יתואר.

במיטה, אדם מקבל התרגשות מקסימלית של התבוננות, כמו בראשות, גבירות עירומות, להבנת העובדה שהוא היכה אותה והושג. ושום מקום, כפי שאנו מביעים, את היכולת מאוד ללכת בדרך כחבר, לשים את זה בעדינות, הולך לגברת, עדיף לראות את זה יותר תנוחות.

האיש מרגיע ברמה הפיזית ובפסיכולוגית, והגברת עצמה נותנת לו הנאה ולבסוף מביאה לעצמו לאורגזמה. מה עוד לאחל למין? חוסר בקרת חיכוך רק רשאי לקרוא את התהליך ולקבל הנאה מרגשות.

ידיים סרט או לא להפריע. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה כל הזמן התחיל לצוד איך רובנו התרגלו לדבר, טפסים מפתה, אבל לא כל הזמן יש הזדמנות לעשות.

הדמיה השאיפות שלך בישראל בישראל, אם אתה ילדה מענגת מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 6000 יורו.

שוכב על בחזרה נוח לתת שותף, נשיקות שדיים, רגליים, בטן, לעורר הדגדגן וככל הדרוש כדי לעזור לזוז אינטנסיבי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

סוד המין המוצלח בתנוחה ממעל 4

אם האישה רוצה, באופן כללי, להפתיע שותף, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, יכולות יוצאת דופן ב מיטה, ואז להתחיל עם שליטה על שרירים אינטימיים. באופן ספציפי בתנוחה לרוכבים יש את ההזדמנות בנוסף, באופן כללי, לדחוס חבר לעשות מהלכים לא בסדר מתגלגל. אני באמת רוצה להדגיש מה מאה אחוז יכול להיות נשלט בעוד כמה חודשים, אבל למד טריקים זה ייתן גבר מרבי הנאה יכול כבר כרגע.

זן שרירים בעוד חבר מגיע. קבלה ללא דופי לגירוי פעיל של חבר בתנוחה מלמעלה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הגברת כרועה, לשים את זה בעדינות, לוחץ שרירים מאוד של הנרתיק, והאיש סוף סוף נכנס מזה, זה הפך, מרגיש לחץ קיר חזק על חבר. זן שרירים במהלך שחרורו של חבר. זה חייב לזכור את הוואקום, אשר סוף סוף מחזיק את הקנה של חבר בזמן היציאה והרפיה בכניסה. הקבלה מרתקת, אבל כדאי להתאמן, כך שהשרירים היו קטנים בטון. דחיסות לא מתגלות של שרירים לגירוי גדול יותר, בסופו של דבר, חבר במהלך יחסי מין. במהלך כך כדי לדבר, שינויים בעמדה יכול גם להיות מופחת במהירות השרירים, בסופו של דבר, להירגע, ללמוד כיצד לדחוס אותם מהכניסה לנרתיק ולצוואר של הרחם. מעט אמון ואדם יפתיעו בהחלט מעריכים את הטכניקה הדומה.

תנוחה מלמעלה במין: אפשרויות תנועה 5

למד את הדקויות של סקס ולהיות לא רק על גבי, ובגובה, יעזור ליישום, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, טכניקות שונות של תנועה. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שחשוב בתמימות שאם הגברת מלמעלה, אז המקסימום שאתה יכול לעשות - להזיז את האגן. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אפשרויות לפחות 5, ואם זה עובד בסדר פנטזיה ולאפשר צורה פיזית, ואז סקס יהיה גלוי אמיתי אמיתי חגים.

אֲנָכִי תנועה עם טוניק, אולי העשיר ביותר בתנוחה מלמעלה. הגברת מחויבת למלא את הברכיים או לשבת ולהזיז באופן שווה את האגן שמאלה ומטה. בהתאם לצורה הפיזית, זה אפשרי, באופן כללי, כדי להסדיר את כוח החיכוך ותדירותם. אופקי מהלכים עושים רק אגן. עם כל זה, חבר של אדם הוא הנרתיק ו מבית פשוט פועל על הקיר, אשר נותן את ההנאה של שניים. אם מעט כדי לכופף אגן או רק להתכופף קדימה לשותף שם יהיה יותר גירוי לקוח ואתה יכול לנשק בבקשה חבר את הידיים שלך. עצמי סקסי, אשר מוצגים בבירור בכל סרט פורנו - תנועות עגולות טאזומה. זהו סוג מיוחד של מיומנות כאשר הגברת יכולה לסובב את הירכיים כך, כך שהאיש מרגיש גירוי של הראש ואת תא המטען של חבר הנרתיק Cutton. אבל מן המראה של שותף שקט, אתה יכול להתרחק מן המוח ולקבל אורגזמה. לאחר מכן תנועת הירכיים, בסופו של דבר, זוכר את שמונה. יש צורך להדגיש כי האישה סוף סוף מתאר מעגלים, אבל גלים ירכיים מצד לצד ועם כל זה חבר צריך ללכת תחת כל סוג של זוויות, אם גודל השותף מותר. מְשׁוּלָב. כמה טכניקות מעורבים בהצלחה בתנוחה אחת או אחרת. כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר התגובה של השותף לא קשה להבין שהוא לא יהיה עוד.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אני עובד עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. כולנו יודעים מה אנחנו עוזרים לפתור קשיים בחיי סקסי.

מציב מלמעלה במין - רחוק מן היחיד, באיזו גברת, איך יכול אורגזמה קסומה יכולה לקבל. גם בנות הם מאוד מעריצים על ידי כל דוגי בסגנון תנוחה. הם אוהבים, בסופו של דבר, מרגישים את כוחו של גבר. גם בתנוחה זו, הגוף של הנערה נראה דק מאוד. הוראה זו מספקת את החדירה הגדולה ביותר, ואדם יכול לעורר בחופשיות את הדגדגן. עוד יציבה - גשר. השותף שוכב על הגב, מניח כרית ענקית תחת הישבן, השותף הופך לפנים על פניה, והיא אפשרית להשיק. קשר חזותי, ההזדמנות, בסופו של דבר, בבקשה להיות החזה ואת הדגדגן - הוא מספק את מידת ההנאה הגדולה ביותר.

Просмотров: 602 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar