menu
person

06:28
טכניקת מין אוראלי - 6 דרכים להפחית אדם עם המוח

טכניקה כפי שאנו מבטאים, סקס אוראלי - קבוצה של טכניקות שיכולות להשתמש בגברת לבגד מיני של אדם עם אמצעי של פה, שפה ושפתיים.

הדמיה חלומות יליד בישראל יסודי, אם אתה אישה מסוגננת של בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 $.

לדעת איך ללטף אדם כראוי, גברת יכולה לספק גבר בלי נשוי אושר ולהאמין שזה אז ינס כל כך לדבר בשבילך .בעולם המודרני קשה למצוא, ואף יותר מתאר לעצמך אדם שלא יהיה לנו תענוג ממין אוראלי או איימו עליהם בזמן יחסי מין, במיוחד כשהגברת עצמה נותנת לו.

התוכן של המאמר

איך לשפוף את הגברת ליטוף אוראלי? 2 גברים היגיינה, טיפים מיניים 3 הכנה כיצד אנשים רגילים להביע, סקס אוראלי 4 טכנאים עיקריים סקס אוראלי

קשה לדמיין, אבל רק 20 - לפני 30 שנה סקס אוראלי אז לומר נחשב משהו מלוכלך ומגוון, במיוחד מאז סקס לא היה בברית המועצות כלל. ראוי לציין את מה שרק הילדים נלקחו?

איך לשים את זה בעדינות, כדי לשפוף את הגברת ליטוף אוראלי?אני

בבית המקדש של קמה סוטרה בהודו, בין דמויות בתנוחות מיניות שונות, אתה יכול סוף סוף להיפגש ואיפה השותף עושה גברים מציצה. ולכן עניינים כאלה לא היו ידועים רק במשך יותר מאלף שנה הפוך, טוב, היו גם טכניקות ייחודיות משלהם בשימוש אינטנסיבי במינית החיים.

כמה נשים קשה לישון ליטוף בעל פה של גברים, שכן נציגי מגדר חלש יש איזה סוג של סקוים ביחס כמה לחשוב על גוף זכר או שהם רואים בעצמך לא מספיק באיכות גבוהה בטכניקה סקס אוראלי, אז הם גם מפחדים להיראות מצחיק או טיפש בעיניים בת זוג. הכל כבר זמן רב היה מבשל שותף למציצה, אדם ממליץ, לשים את זה בעדינות, להציע לה קבל שיתוף פעולה נשמות. באמת, הוא יעזור להירגע הן חלקה חלקה ליטוף כבר בחדר השינה.

היגיינה של גברים, טיפים מיניים

כי סוף סוף נוגע היגיינה של גברים המראה, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, אזור המפשעה, מומלץ לאחרונה צמיחה של חומרת הרגשות, תגלח, כולל מושונקו. שק האשכים על אותו הדבר רגיש, קוק, וכפי שישבנו איתך, את הגוף המיני הגברי, ובצורה עירומה, לשים את זה בעדינות, גניחות עדיין יותר "תגובה" לשותפים ליטוף.

מתכוננים למין אוראלי

עבור גבירות לא מנוסות, באופן כללי, אני רוצה סימן איזו טכניקה ביצוע מין אוראלי לא נהג להבטיח את העיקרון להסתיר שיניים. גברים באמת נראים עצבניים, אבל לא כולם, במקום זאת ליד שלו "צעיר אני" להתברר להיות שיניים. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הפה יש להתגלות ושפתיים מקופל כמו כולם מובנים, צינור. מיידן לא צריך סוף סוף לסגור את שיניהם עם שפתיהם, כפי שהוא זה נראה לא מושלם, וחוץ מזה, זה יכול לפגוע בם במהירות זאובה.

מציצה צריך להיעשות עם עזרה של שפתיים, לשון וידיים, עם כל זה כל אלה שלושה חלקים צריך, בסופו של דבר, להיות אחד שלם, משלימים זה את זה, וגם כמה מאיתנו לבד אומר, אפשרויות וחלקם אף להחליף. כך שכל שלושת החלקים גופים הפכו לכל אחד, מבוא של חומרי סיכה לא רעילים ללא ריח, כי כאשר היד היבשה בלוחית אסור.

טכנאים עיקריים

כמות טכנאי מין אוראלי במקורות שונים עשויה להשתנות, אבל לא משנה כמה אפשרויות הוצעו, יש רק 6 סוגים, או ליתר דיוק, בסופו של דבר, לומר הזדמנויות עבור הגברת, לשים את זה בעדינות, כדי להפוך את התהליך הזה נראה unubed עבור Muzhchini:

מציצה קלאסית סוף סוף מתחיל עם הגדרה זמנית של השפה. שפת השותף חייבת לנוח בראש חבר של שותף ולהישאר בתפקיד זה גם כאשר מחליקה את השפתיים לאורך הגוף הגברי, כאשר נוהג - השפה, כפי שכולם יודעים, הכוח מונח בראשו. טבילה של חבר עבור 2/3 של אורכו יהיה מספיק. במינט המסורתי, באפשרותך להשתמש במספר קבלות פנים: הקבלה של מתיחה, כאשר השפתיים ואת הידיים של הבנות נעים בכיוונים הנגדיים נמצאים באמצע האיבר הגברי. בודק את הספירלה - זהה למשוך המסורתי, רק כאשר מחליק למטה, הראש מסתובב מן הכתף 1 למשנהו. יד חוזרת על תנועות הראש בכיוון הפוך. Chpock. ישנו גדול לעשות כמה חומר למחשבה, ואקום קטן, די אחרי איבר המין של גבר כביכול יהיה בפה של הגברת, לנשום אוויר. הכל מזמן ידוע מה מחזיק אותו ביד או בידיים, לעשות ראש תנועה חדה. צליל בתהליך קבלה זו יהיה דומה בקבוק ריק. הכל עבור אגוזים או מלכות מלכות מבוצעת בתנוחה מסורתית עבור מציצה כאשר הגברת היא לגבר פנים בכיוון אחד איתו. הגברת היא מאוד, בסופו של דבר, להירגע בגרון, ולצמצם את הלשון קדימה. יש לציין כי האיש בבנייה הוא הציג עמוק, עם כל הגברת הזאת יש את היכולת ללטף את הבסיס שלה או שק האשכים. מומלץ לתרום מארוחות כמה שעות לפני יחסי מין עם חדירה אוראלית עמוקה. ללכוד עמוק ביותר או גרון עמוק. בספרות, אתה יכול להיראות לפגוש את התיאור של תהליך זה, כאשר הגברת נראה על הגב על קצה המיטה, ואת האיש בא מן הראש ומוסיף חבר עמוק מאוד. טכניקה זו אתה יכול פשוט לבצע טכניקה זו וכך, אבל במהלך תנוחה זו של הגברת היא במצב פגיע לא יכול לשלוט במלואו על המצב. לכן, כפי שהנהיג, נערות מנוסים לייעץ את ההקדמה של תנוחות מסורתיות "69".

Sexologists ממליצים לבטל את הבנות כדי להפוך את הטכניקה "גרון עמוק" עם עיניים עצומות, כפי שהיא יוצרת תמונה לא נעימה מאוד, במיוחד בזמן הטבילה העמוקה ביותר. מוסיקה, אני צריך גם לסמוך על היכולות שלך, כי הטכניקה של מין אוראלי "גרון עמוק" יכול להיות רק עם שותפים, אורך של הגוף האב של אשר המדינה שהוקמה יותר תשע - 10 ס"מ. אחרת, שותפים מומלץ להשתמש בטכנאים אחרים. אבל הגברים פזיזים כמו טכניקה זו של מין אוראלי, כך שכל נערה שווה לדעת איך זה נראה עושה את המכה העמוקה ביותר. נערות ליווי בהרצליה

בתהליך, המיקום הנכון של הראש והצוואר הוא עקרוני מאוד - הם חייבים להיות אחד, איך לבוא לידי ביטוי על ידי קו ישר. מומלץ גם להיות ויתור שעתיים לפני מציצה מן המזון, מים, וכפי שאנשים נהגו להביע, אלכוהול, כמו אלכוהול יכול להגדיל את הדחף הקיא. הבנה, מומלץ להזכיר את העובדה כי השפה מומלצת, בסופו של דבר, לחץ על השיניים התחתונות, מרגיע את הגרון (נשימה עמוקה עמוקות) ולנסות להתחיל את זה, כפי שהוטל, זין מיני על השמים העליונים. לא בהכרח כל חדירה לעשות את העמוק ביותר, מספיק חלופה של הטבילה הממוצעת עם העמוק ביותר, כמו נעורים נוחים.

כנפי פרפר מסוגלים להביא גבר עד הסוף אפילו בלי, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא את החדירה העמוקה, COC אנו רגילים לקרוא, גירוי פעיל. טוב מאוד להדגיש את העובדה כי הגוף המיני של הגברים הוא ממש תחושה של תחושה של ג'וסיאן, הדבר העיקרי למצוא אותם ונראה להבין איך הם עובדים.

Sexologists מייעצים לבנות מול מציצה בזהירות לבחון את חבר המין של השותף, גבירותונות מנוסים יש מספיק נתניים של שניות, "נראה שהאזור מגיע, שבו ניגוד העור על החבר שהוקם. נקודה נקודה נמצאת על אופן בו אנו מביעים, זה צד אחורי - אפילו ליקוק מונוטוני פשוט של האזור הזה יגרום לאדם הנאה מן העולם הזה.

הניגוד הוא קצת יותר, שעליו כמעט כל זוגות לשכוח, נכנס לחדר השינה, מתכוון לעשות את ההקדמה של ניגודיות יכול לרענן זיכרונות מ מציצה יומית משעמם. מספיק כדי להשתמש בגברת לפני הפעולה של משקאות חמים, קרח, סודה או גבינה מנטה. אניה. רק 4% גבירותיי ו 9% של גברים מוכנים ליטוף אוראלי מסוג זה, ולכן זה לא כל כך פופולרי כמו אפשרויות יומיומיות, כפי שכולם יודעים סקס אוראלי. לפני הפעולה, עדיף לשאול את השותף שלו על נכונותו לליטופים כאלה. הוא מייצג התאווה של פי הטבעת של שותף עם זה נראה בו זמנית לעורר מין, לשים את זה בעדינות, חבר שק האש. עבור סקסולוגים טירונים, הם עדיין ממליצים על גירוי ידני של השטח בין שק האשכים לבין פי הטבעת - המקום שבו אנשים רגילים להביע, בלוטת הערמונית אצל גברים.

על פי הסקרים החברתיים, שנערך בקרב צעירים מ 20 5 עד 30 שנים, ליטוף אוראלי אינם מסוגלים להשתנות יחסי מין עם אדם אהוב בכלל.

איסוף מקצועי מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. אבל זה בהחלט לא הצדדים הטובים היחידים בעבודה.

K, איך כולם נמס, אותם גברים מעריכים את נוכחותו של ביקור ומגע חושני עם השותף, באופן טבעי ולא, כפי שכולם מובנים, צעירים האיש לא סיים את נרקיס, מה להשיג עם סקס אוראלי לא הזמן אולי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך סוג של סקס, גם טכנאים ביצוע איך כולם נמס, סקס אוראלי, בנוסף לאפשרות המסורתית שניתן להשתמש בה בכל צעד SweetHeat Sex Pack.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

סקס אוראלי - לא הדרך היחידה להפחית אדם עם המוח. הקפד לדעת את הטכניקה של מציצה. אבל האווירה והאווירה פונה. להפעיל את האור או לשרוף את הנרות, לשים על שמלה סקסית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כמה שעות לפני התהליך אתה יכול לשלוח אדם מרגש SMS. זה טוב מאוד להדגיש מה להציג את היוזמה - לקחת אדם למיטה, לנער אותו, להתחיל עם עיסוי. עם זאת, ראוי להזכיר כי אתה יכול להשתמש באזיקים רכים, תחבושת העין ואת תכונות אחרות ריאות bdsm. תן הכל להיות פתאומי, כמו בראשות, ספונטנית - לא לבנות תוכניות מראש. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאנחנו נחמדים, כפי שאנו מבטאים, מאהב ומשמח את הפעולה של עצמם.

Просмотров: 1080 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar