menu
person

02:42
משרות במועדון החשפנות

כשראיתי את המילה "מועדון חשפנות", זה היה בתחושה מרירה-מתוקה. לקח לי שנייה להבין עד כמה מוזר זה נשמע מושך, אבל אז נשטפתי במהירות במבול של זיכרונות.

הרגשתי מנותקת באופן מוזר מהעבר שלי בזמן שצפיתי בסרטון של ליליאנה, אבל גם תקווה באופן מוזר לעתידה; מקווה שהיא תוכל לשנות את זה ולשלוט ברצון שלה לסמים או לשתות ולהפיק את המיטב מהמצב כי יש הטבות מסוימות שהיא לעולם לא תראה בשום עבודה אחרת שהיא מקבלת.

הסגנון האישי שלה הוא מה שהופך את העבודה שלה לעבודה המועדפת עליה, ובסופו של דבר מה שעשוי לאפשר לה לברוח מהחיים האלה, אבל במקביל היא לא רוצה להפוך את מועדון החשפנות של אמריקה לבטוחה. אז במקום לבקש מאמריקה לא לעשות מועדון חשפנות, אולי אנחנו צריכים להיות ממוקדים יותר בדברים אחרים שפוגעים בבנות כמו חינוך לגראס ומעונות יום מסובסדים?

הקדמה: ליליאנה דנה בנושאים כמו שימוש בסמים ואלכוהול וכן בהטבות הנלוות לעבודה ב

הקטע הזה עוסק בעובדי מין. עם מספר גבוה יותר של עובדים כאלה, נוצרות משרות חוקיות או בלתי חוקיות רבות כדי להקל ולנהל את אלה שמבצעים עבודת מין. כך למשל יש נהגי משאיות שמסיעים אנשים שמטפלים בנשים, מאבטחים למניעת גניבות, טבחים שמבשלים אוכל ללקוחות ועוד.

מכיוון שהחשפניות הללו פועלות בנסיבות משתנות הכוללות עלייה בשיעורי הפשיעה במקומות מסוימים ומופעים בין-מדינתיים, לעתים קרובות הם נדרשים להביא איתם כלי הגנה משלהם לניקוי כדי להציל את עצמם וגם אנשים אחרים על הבמה.

הענף צומח בקצב של 9% מדי שנה מאז 2012. הוא לא צפוי להאט בעתיד הקרוב - התעסוקה עלתה ב-6% בין השנים 2014-2017 בלבד.

בעוד מקורבים בתעשייה משערים מה עלול להתרחש לאחר 2020 כאשר הרווחים מגיעים לשיא, באופן רפלקטיבי בהינתן שכר פוטנציאלי נמוך יותר אם הנשיא טראמפ יחיל סנקציות סחר שליליות, כמו גם פחות שעות עבודה לכל אדם כאשר מכסות עומדות בשל מחסור בצוות הצפוי

שוק העבודה אולי לא מה שהיה פעם, אבל מועדון חשפנות הוא בדרך כלל מקום אחד שבו רוצים אותך.

אנשים מניחים שחשפניות עולות את דרכם אל "כוכבי העל" או הבעלים של המועדון, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. הם מתחילים כרקדנים על עמוד ומתקדמים למעלה "כל עוד הם משלמים את חובם". זה גם נפוץ שלרקדנים אלה יש עבודות מלצרות כדי להסתדר.

משרות במועדון החשפנות אין מה להיות מופתע בכלכלה העולמית.

זה לא תמיד נפוץ, אבל עובדים כמו רקדנים נחשבים לעובדים מיומנים, וחלק מהחשפניות מרוויחות יותר כסף ממורים כי הם יכולים לקבל עמלה מריקודים. רוב המשרות במועדון החשפנות משרתות בעמדת המתנה שבה הם פשוט מחכים עד שיתעורר חירום או מבצעים מטלות מזדמנות כמו איסוף כסף או מיון בגדים.

מאות מועמדים חדשים ביום מופיעים בקרייזי הורס, ארבעה קילומטרים מחוץ ללאס וגאס, בתקווה להפוך את זה למשרה מלאה בריקוד על הבמה - כדי להרוויח 400 דולר בלילה ממוצע עם שתיינים קשים.

מועדון החשפנות הוא אחד המקומות הבודדים שבהם חשפניות יכולות להתפרנס בכבוד בענף שלהן כשאי אפשר למצוא עבודה מחוץ לבמה.

בעוד כמה רקדנים אקזוטיים מסוגלים לשחק שם בעבודתם למטרות אחרות ולהצליח מבחינה כספית. שירותי ליווי בקריות

עבודות במועדון החשפנות כבר לא כוללות רק ריקוד על הבמה. יש כיום תפקידים כמו עמית לעבודה בחניה, מקדם וסדרן בין עיסוקים פוטנציאליים רבים אחרים.

כל התפקידים הללו דורשים הרבה מערכי מיומנויות שונים כולל כוח ונוכחות רגשית כדי ליצור אינטראקציה עם לקוחות במצבים קשים. https://tkescorts.com/נערות-ליווי-בבאר-שבע/

Просмотров: 78 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar