menu
person

09:40
מפגשים לכסף

לא כל הגברים בקלות להכיר באתר. כמה בנות הן רק שם לב, וכמה גדול לא היה ואינטרנט אדיר, הנה הוא חסר אונים. בנות מודרניות מעריכות קומה חזקה בשני קריטריונים: נערות ליווי בקריות

  • מראה, כמו כוכב הוליווד;
  • ואת הנוכחות של כספים בארנק שלו.
  • לכן האיש הופך פגיע, וממנו אתה יכול לסובב את החבלים. גברים מאמינים כי לא היה בר מזל עם הראשון, אתה יכול להשתמש השני. לא תמיד את נקודות החוזק של אדם ותכונות טובות ניתן לתאר בשאלון של אתר היכרויות, ולא תמיד הם עולים על המראה הרגיל. אם אתה מתאר תכונות חיוביות עם מילים, זה רק לעתים נדירות נותן עניין בעיניים נקבה, ולפעמים נראה כמו משימה עצמית אובססיבית. עם זאת, מסתכלת בתצלום של גבר בשאלון, הרבה בנות ממהרות לבוא למסקנה שהם לא יאהבו את זה. יציאה ממצב כזה ניתן לשלם פגישות. יש להם יתרונות משמעותיים שלהם בשבילו. בשלב זה, אתה יכול להתערב, אפילו מספיק חיוך או מילה חמה כאלה כאלה מן הרגליים שלך.

    יתרונות לגברים בפגישות ובניתוח בתשלום של המצב לבנות:

  • אין צורך לבלות הרבה זמן על התכתבות עם הבחורה שאתה אוהב (אתה חייב להציע אדם להישאר בלתי נשכח ולא למשוך עם התשובה של הפגישה);
  • אתה יכול לראות את הסקירות עבור הנערה עצמה, שבו הפגישה תתקיים (זה תמיד תמיד מדהים להסתכל, כך שיש לך המוני אוהדים);
  • אמון בהיעדר התעלמות (יש לך מניע לפגישה, לידי ביטוי בשווי מזומנים);
  • כאשר מינוי פגישה, אתה יכול מיד להצביע על שיעור המעוניין בקונה של זמן (פנאי משותף מעניין יעזוב את הרושם הבלתי נפרד משני השותפים);
  • אמון כי הפגישה תתקיים (אפילו במקרה זה, יש צורך לציית למוניטין שלה, אתה לא יכול לפספס את הפגישות).
  • למה גברים מוכנים לשלם עבור פגישות ללא התחייבות?

    אולי כמה מאמינים כי ההוצאות כסף על רכישת הזמן היא יקרה או חסרת משמעות. ואם אתה חושב על כמה הם מבלים כסף וזמן עבור מראה טוב או גאדג 'טים יקרים, טיולים בחדר הכושר. וכל זה לאותה מטרה - כדי למשוך את תשומת הלב של הנקבה. האם זה לא קל יותר להוציא כסף ישירות, לקנות פגישה, לחסוך באותו זמן הרבה זמנו ומיד קיבל את הרצוי.

    מן הצד המשפטי, פגישות כאלה הן לגיטימיות לחלוטין ולא כפוף למסים. מפגשים נוחים מאוד לכסף ונשואים למי דאגות משפחתיות וחיים מונוטוניים. האיש מתייחס, להירגע ולחזור הביתה לאשתו, בלי להרוס את נישואיו. כדי להתחיל פילגש קבועה במקרה זה, זה אומר להסתכן הפסד משפחתי, ולשלם את הפגישה, אדם אינו מבטיח מערכת יחסים רצינית, למרות שהם אפשריים בהחלט בהסכמה הדדית.

    בנוסף, החברה המודרנית מארחת מכירות פומביות שבהן המפגשים מוכרים. כסף מאירועים כאלה ללכת צדקה. מכירת הזמן שלו יכול לבחור איפה הכסף ילך.

    האתר שלנו תמיד מבטיח אנונימיות למשתמשים שלה. אתה יכול, ללא הסיכון להיות מוכר, מסכים עם האיש שאתה אוהב, מי פירסם מודעה באתר, על פגישה בתשלום. מיד אתה יכול להסכים על סוג של שיעורים בתאריך. עכשיו, בנות המסרבים אתרי היכרויות הרגילים יכולים להיפגש עם אף אחד, מאוד שרצו גבר. לעשות תאריך כי הוא שילם, האיש נזכר במשך זמן רב. בפגישה, להיות קילומטרים ואדיבות. אחרי הכל, כל אחד מאיתנו, בכל מקרה, יפה את תשומת הלב של אדם שבילה רק כדי להיפגש איתנו.

    Просмотров: 135 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar