menu
person

06:28
למה אתה מרגיש חלש אחרי סקס?

בבוקר אחרי שהמין נראה, כפי שאמרו לנו, שונה: למישהו, זה לא שונה מן הקודם, מישהו מרגיש כאילו אנחנו תמיד מדברים, עליז, יותר מתמיד, ואחרים יכולים להכריח את עצמם לעלות מן המיטה. יכול להיות הרבה להיות המצב רק אחרי מין: בעוד לבד מלא באנרגיה, אחרים מרגישים את הרצון לישון ועייפות.

התוכן של המאמר

1 רקע של חולשה לאחר סקס

במקום שאתה זיהתה את עצמך ב PT האחרון, לקרוא את המאמר שלנו, ואתה יודע למה אתה מרגיש barhalele אחרי סקס.

חולשה רקע אחרי סקסי

סקס הוא אנרגיה

סקס - מעשה פיזי טהור. אנו מבלים הרבה אנרגיה במהלך שיעורי אהבה, ואפילו את ההכנה למין המון המוח שלנו "מלא".

בישראל אין אזור לדעות קדומות כאשר המילה באה לעיסוק בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך כיום Eskzhetnitsa הוא לא יותר מאשר ללוות את השותף באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש מחוון מיקום.

תחשוב רק, התרגשות, יצירת הגדרה אינטימית, הקדמה, - רק מבלה את המסה של קלוריות יקרות.

השביל מן המשיכה אל הופעת האורגזמה עשוי להיות צריכת אנרגיה ארוכה מאוד, ולכן, כאשר אתה סוף סוף לחוות הנאה, זה נראה בבקבוק על ידי הגוף עם חום ונעימה עייפות.

אלכוהול משפיע על הליבידו

במקום סקס חם לפני כמה משקפיים יין, זה יכול להשפיע באופן משמעותי על משך המין ואת הרגשות שלך במהלך ואחריו. הפנים יכולות להיות נהדרות, כמו רבים חושבים, צרה: רק הרגשת די טוב ובעליזות, אבל הלגום הבא ברגע חותך אותך.

במצב זה, לעורר ולשמור על הרצון יכול להיות קשה, שלא לדבר על כך, באופן כללי, להישאר פעיל בתהליך נראה קרבה פיזית. אז, מאשר הבא, כפי שנהגנו לקרוא, בוקר סוער, אתה תרגיש עייפות כפולה, יודע כי המקרה אולי לא במין, אבל במשקפי שתייה ripmer.

מאוחר יותר יש לך יחסי מין, תהליך מתיש זה

מתח לחלץ אותנו לא רק פיזית, טוב, פסיכולוגית. משמעות הדבר היא כי אפילו באהבת האהבה, המחשבות שלך בסופו של דבר להתמקד סביב הבעיות כי בעוד רגע ישפיעו על התיאבון המיני שלך באופן עקרוני. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה לנסות, בסופו של דבר, להתמודד עם מה רגשות אתה חווה במצב מתון, אבל לאפשר את הקשיים שלך. נערות ליווי בהרצליה

גוף האדם והמוח נדרש כמו מינוסמום שמונה שעות של שינה חזקה, הנוכחי כי יחסי מין חצות הוא לא חבר עבור אלה שהם כדי לדבר מעדיף להיות על הקרניים הראשונות של השמש.

אנמיה עשויה להיות תנאי מוקדם למין אחרי סקס

כמעט כל הנשים הן כפופות לאנמיה - הפגמים של ברזל בדם. עם כל זה, נוכחות של מחלה כזו יכולה ישירות, לשים את זה בעדינות, להשפיע על איך אתה מרגיש במהלך יחסי מין (ושיעורים, כמו הרבה מאיתנו נכתב כיום, לפחות מה פעילות גופנית בעקרון).

במקום זאת אתה מרגיש באופן שיטתי מענק אחרי סקס, הם גם עייפים במהירות במהלך יום עבודה, יש סיבה לבדוק את רוח הרפאים ולשים את הקורס של ויטמינים המתאימים.

אתה מותש בגלל מתח

כבר קראנו את המין שלך סופג אנרגיה. מתח הוא מצב של מתח וצריכה גבוהה של אנרגיה זו עצמה. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שאתה בלחץ מאשר אתה מתח, זה לגמרי סביר כי אתה צריך להיות, אין כוח למין - אתה רק צריך לקחת אותם.

מוכן להתווכח, אתה לא יודע על זה, אבל הזמן של היום משפיע ישירות איך אדם מרגיש במהלך יחסי מין ואחריו. ולמרות שזה נכון כי סקס טוב לפני השינה הוא המפתח למצוין, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, מנוחה לילה, אתה צריך לבחור בקפידה שעון לעשות אהבה.אז מאשר לך סקס אחרי חצות, אתה כמעט בוודאות להתעורר עם תחושה של עייפות. אתה לא צריך לשאת אותם במיטה לשותף שלך - ברגעים אלה אתה עדיין רחוק מאוד ממנו.

המוח שלך יכול פשוט, לשים את זה בעדינות, לכבות

כמעט כל האנשים נרדמים אחרי מין, והחוקרים הצרפתים מאמינים כי הם חשפו את הסיבה לתופעה זו. העובדה היא כי במהלך האורגזמה של קליפת המוח, כפי שהיה, "כבה" בעוד כמה אזורים אחרים לשלוח אותות על דיכוי, כפי שכולם מובנים, לפחות כמו תשוקה מינית.

לכן הצרפתים, לשים את זה בעדינות, להתקשר לאורגזמה "לה פטיט מורט", אשר למעשה מתורגם "מוות קטן". במקום שהמוח מכבה, ומאוחר יותר מדכא כל תשוקה מינית בעובר, ראוי כי הצורך בחלום יבוא.

השפעת הורמונים

ישנונות אחרי סקס יכול גם פשוט תלוי איך המערכת ההורמונלית האנושית היא.

לספק חלומות משלך בישראל בקלות כאשר אתה מודל שיק מאוקראינה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי להרוויח חודש מ -5600 יורו.

סקס הוא פיצוץ הורמונלי אמיתי, וכל אדם חווה אותו בדרכים שונות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל מישהו אחרי סקס מרגיש גאות של מרץ ואת הנכונות לנהל מרתון, אחרים, החלו להתחיל לפצל ולעט כל כך יכול לעמוד על הרגליים שלהם. כל זה לא מושלם טוב, אבל פשוט בדרך כלל. הבדלים כאלה במדינה לאחר סקס רק מאשרים את העובדה שאנחנו כל מאה אחוז שונה.

Просмотров: 531 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar