menu
person

04:56
קיום יחסי מין בזמן נהיגה בקרוב יהיה

עכשיו זה קשה לעצמך שלח כי אתה יכול לעשות אהבה במכונית בדרכים, למשל, מתי טיול לעיר אחרת.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. אבל עכשיו זה לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

100% מקרים באהבה זוג רק תיפול לטרגדיה. אבל מדענים מרמזים כי לאחר 10 שנים זה לא יהיה פנטסטי ומציאות. הנהג יהיה מוסחת לחלוטין מהכביש, ו צא מתוך הבידור הביונו הנכון על המושבים שלהם, או מאחור - כמו נוח יותר. ולהניח במכונית זו עם הפונקציה של ממשלה עצמית, יהיה צורך פשוט הגדר את המסלול, והמכונית עצמה ייקח אותך למקום הנדרש, תגובה למדינה כבישים, שלטי דרכים, עומס עבודה.

התוכן של המאמר

1 עתיד לתיירות 2 באילו מקרים אחרים יצטרכו מכונית עם ממשלה עצמית 3 מה הם חסרונות של סופר אוטומטי 4 להיות גם לא להיות?

עתיד לתיירות

באופן כללי על סקס במהלך סוכנויות תיירות חשבו בפעם הראשונה. לפי הסטטיסטיקה, רוב האורחים של הערים (להיות רק תיירים, נסיעות, משאיות) להשתמש כל כך שנקרא רחובות bardery. מִינִימוּם אנשים מסכימים לכמות הכספים הנ"ל לשכור חדר במלון, יותר חברה האחרונה בעצמך. בגלל זה סקס במכוניות עכשיו פופולרי.

שוב, כדי להקים פנאי אולי היעדר מקום מוסתר שבו אתה יכול לבנות מכונית, ולקבל שקט זה יש סקס. יכול למנוע עוברים ושבים אקראיים, ולאור היום תהיה רק נראה רק. ועכשיו היתה מחשבה, ולמה לא לעשות כזה מכונית שיהיה מצוידת במערכת שליטה עצמית? למרות הזמן של היום, נוכחות של זרם ענק של עוברים ושבים, חוסר יכולות לשכור חדר במלון, אתה יכול לעשות אהבה!

באילו מקרים אחרים יצטרכו מכונית עם ממשלה עצמית 2

לא רק לתיירים מכונית כזו תהיה שימושית. בזכות הסקר, אפשר היה לחשוף את זה יותר מ -90% של זוגות נסיעה נדרשים להימנע על הכביש מִין. אין מקום להיות חונה, להפריע מכוניות חולפות בעבר, אין זמן ב מגרשי חניה ורקעים אחרים. התנזרות לא רק משפיעה שלילית על הגוף, אלא ועושה סכנה על הכביש, כי הנהג חושב על סקס, ולא על הכללים כְּבִישׁ.

וכאן באופן ספציפי בכך מקרים לעוזר שוב יבוא מכוניות עם מערכת של שליטה עצמית. זוג יכול בהחלט להירגע, לקיים יחסי מין בכל עת, עם כל זה תפסיק לנוע על הכביש המהיר או ברחובות עירוניים!

יצירת מכוניות עם ממשלה עצמית תמכה במספר עצום של מדינות. לדוגמה, להגיע למועדון ב מכונית משלו, רבים יסרבו לשתות אלכוהול. הם יסכימו לשתות אם אתה יודע כי המכונית עם ממשלה עצמית, ואת הבעיות של זה לא לְצַפּוֹת.יש השקפת עולם דומה TS יגדל ומספר האלימות.

מה הם הצרכן אוטומטי 3

כמו שאומרים, לא קורה חביות דבש ללא טיפת זפת. למרות כל pluses גלוי של המכונית עם ממשלה עצמית, חלקם לגמרי נגד הבריאה שלהם. נערות ליווי במרכז

יש פוליטיקאים ציין כי הבריאה של מכונית כזו תגדיל את מספר האנשים מקבלים חומרים נרקוטיים נהיגה. כל אדם יהיה בטוח כביש, אבל לא יחשוב על בריאותו שלו. לדברי שליטים, זה יעזור להוריד את מספר התאונות בשל רכיבה שיכור. אוהדים לשתות מאחורי ההגה הם שיבחו על ידי קנסות, את האפשרות להתרסק לשלמות, אבל עדיין יש הרפתקנים אשר מקווה "אבוס". הם חושבים שהם בר מזל, הם לא יפגשו על דרכם של עובדי המשטרה, לא נוטים בגלל רשלנות של התינוק, לא מתים בתפקיד. אבל אי אפשר להזהיר הכל, וכולם עדיין, לפחות פעם אחת, מיובשים על ידי שיכור מאחורי ההגה, תצטער על כך! ואם אתה יוצר מכונית המסוגלת לנוע על הכבישים ללא תפקידו של אדם לכל הכללים, האסון יופחת לערכים קטנים, וכל אחד מאיתנו לאחר ביקור בבר יוכלו להגיע לבית.

אם הקורבנות יש עכשיו הסיכויים להימנע אלימות על ידי עזיבת המכונית, אז בעתיד זה האלימות ביותר תיצור ימינה במכונית, וימינה בדרכים.

ונגד כזה מכוניות ביצעו מגונה. יש אנשים ש מאמינים כי מין יכול להיות מעורב באופן בלעדי למטרות הרבייה, באופן בלעדי ב פינות שחורות נסתרות בבית. הם מאמינים כי אוטומטי עם ממשלה עצמית הוא די יושמדו באוכלוסיית מוסרית.

ויש כאלה שהם פשוט פחדים אוטומציה מלאה של מכוניות. הם מאמינים כי המערכת יכולה לפחות רגע להיכשל, כי זה רק בוט, ואף אחד לא מבוטח נגד הסגר.

כמובן, אנשים מפריעים ומסיבה פיננסית. רבים משוכנעים כי מכוניות כאלה יוכלו להרשות לעצמם לעצמם רק עשיר, שרק אי-השוויון החברתי תדגיש.

להיות או?4

ובכל זאת, למרות ההפגנות, מדענים משוכנעים שהעתיד מאחורי מכוניות עם ממשלה עצמית. יוצרי מכונות ינסה להשתלט על כל מה שבכוחם כדי להגן על אנשים אלימות ושכרות.

אשר במחיר, אז בעבר, המכונית, רק להופיע, יכול להרשות לעצמו לא כל. ב מחיר 1 זמן יהיה יקר, אבל אחרי כמה זמן זה יהפוך זמין לכולם.

אוטומטי S ממשלה עצמית היא לא רק שמחה של מין בזמן נהיגה, ולפחתת תאונות מסיבות שונות.

כדי למלא את הרצונות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה מודל אלגנטי מ בלארוס. העבודה בישראל תוכל פנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 5,200 דולר.

על הכביש יהיה בטוח יותר, ואנשים יקבלו הנאה אמיתית מנסיעה אפילו על ידי המסלולים העמוסים ביותר.

Просмотров: 111 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar