menu
person

12:34
כמה פעמים אתה צריך להיות אדם סקס?

איך, כפי שהיינו לדבר, פרסום טלוויזיה ודף מגזין משאבי אינטרנט לכפות על השקפת העולם שלנו, סובייקטיבי טהור של כמה פעמים אדם צריך סקס. ב הרוב המכריע שהם מתעקשים על העובדה כי 2-3 פעמים בשבוע יהיה יפה לחלוטין. סאי, להיפך, הם מבטיחים כי אתה צריך לעשות "זה" פעם ביום. יש כזה מקורות, בעקבות דעתו לכך, כפי שכולם אומרים, את החצי השני לא ניתן לגעת לפחות שבוע. אז איך אחד מהם בסופו של דבר להקשיב?

התוכן של המאמר

1 מה משפיע על הרצוי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מספר אדם של סקס 2 גברים צרכים מעל הגברות 3 מה אומר פיזיולוגיה של גברים 4 ללא רבב מספר המין - ממה שהוא, בסופו של דבר, תלוי 5 התמכרות אופי סקסי של אינטליגנציה

על פי הרוב המכריע פסיכולוגים וסקאולוגים (ובשבילם בשל ניסיונם ומקצוענותם בהחלט צריך להקשיב), את המספר הרגיל של שבועי (כל יום, כל יום) אנשי קשר מיניים הוא אישי טהור מוּשָׂג. כל בני זוג מחויבים ללא עזרה של אחרים כדי לקבוע אז מגעים SexaPile שיספקו את תשוקותיהם הדדית. במילים אחרות, זה השאלה היא כל כך אישית ו piquant כי זה לא יכול להיות נאום על לקשור אותו בתוך קריטריונים או מספרים.

מה משפיע על מספר sexi

התקשר בשאלה זו אחת המשימות העיקריות, לא לתקן את המשמעות של זה מאוד מאיתנו התרגלו לדבר, מגע סקסי עם מושג הקרבה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה נעימה.

תארו לעצמכם עובדה אחת חוות דעתו של הפסיכולוג לנה Lyubchenko על רצון סקסי אחד או אחר לא רק את הליבידו הראשוני, הניח בגוף על הגנטה רמת מטושקה האם, כפי שאותם באים לידי ביטוי, מטבעם, וסיבות כאלה:

סקסי חינוך בילדים ובנוער גיל; סקסי טאבו ואיסורים; יחס כלפי מין במשפחה שלך; הקשורים לאופן שבו רובנו רגילים לדבר באד פציעות חושניות; סצנות של אלימות ביחס לעצמם.

השילוב של כל האירועים המפורטים לעיל ויש לו גישה ישירה איך לעתים קרובות אדם צריך סקס.

גברים צרכים מעל Damsky2

זה סטריאוטיפ הרווח בחברה הוא למרות קידום משמעותי של מחקר רפואי, על פי לא מובן למי סיבה ממשיכה להתקיים. עבור היום הזה בביטחון להפריך כמעט כל סקסולוגים, אשר אנשי מקצוע בתחום שלהם פרק עם מירלי Bonizerbal ו Alain Eril .

עדיין כפי שאנו מבטאים, מעט זה היה ברור כי תקשורת חזקה בין שותפים עקרוניים רק לנציגי מין חלש. שים לב, אבל מתברר, למעשה, הכל נראה לגמרי לא נכון. גברים שהם באמת כנים מאוהב בחבר שלהם, מרגיש תחושה של תשוקה סקסית הרבה יותר פעמים אלה שכולם אומרים מי מין, לשים את זה בעדינות, היא רק שיטה כמו ורדים להגיע, כפי שנהגנו לומר, פריקה פיזיולוגית.

מה מדבר פיזיולוגיה של גברים

לדברי פיזיולוגים (שלו, אגב, לגמרי תומך ו צבי Eril, התמודדות כפי שאנו רגילים לדבר, sexology פסיכואנליטי) עבור Provil funetonation של הערמונית ואשכים, כמו שאנשים מאיתנו כל הזמן אומר, אפילו אדם אחד הוא בדיוק אותו דבר סקס יומיומי הוא חיוני. אורולוגים מסכימים עם זה מאה אחוז.

כמה מהם אפילו לייעץ בודד, לא שיש שותפים קבועים גברים אוננות כל יום. ואכן, זה בכלל לא שום דבר מביש כי הרופאים מתייחסים לשביעות רצון עצמית כאלה מותק, כמו רבים באים לידי ביטוי, נוהל.

מוּשׁלָם מספר המין הוא ממה שהוא, לשים את זה בעדינות, תלוי

אוכלוסיית כדור הארץ נוטה להשיג את התקן בכל דבר סקס לא, באופן כללי, הוא יוצא מן הכלל. אז הנה נורמלי כל מספר אדם כפי שכולם יודעים מעשי מין חייבים להתאים אותו צרכים פסיכולוגיים. והם, ברורים, לכולם יש שונה. מנסה "לשבור" את עצמך ולהתאים אישית את החיים האישיים שלך תחת איך אנחנו רגילים לדבר על ידי מישהו סטריאוטיפים, אדם לא יקבל אושר, וזה יהיה לגמרי להוביל frustrations (כאשר הרצונות לא חופפים עם היכולות, להיפך).

אז, מדענים החליטו ומצאו את כל אותו "עברין", מ אשר, כמו רבים באים לידי ביטוי, באמת, לשים את זה בעדינות, תלוי כמה פעמים גברים זקוקים למין. מתברר כי קביעת התפקיד בשאלה זו ניתנת חוקה, במילים אחרות, הניח מלידה יחד עם צבע העיניים ואת המתחם. אם לקחת בחשבון את האינדיבידואליות של סוג החוקה שלו, אתה יכול באופן משמעותי רמה באיכות גבוהה גזעית של חיים אינטימיים מקבל הרבה יותר ממנו תַעֲנוּג. משהו כשלעצמו, איפשהו, אולי תצטרך להוסיף, ובמקומות מסוימים, להיפך, לוקחים. בכל מקרה, התוצאה לא תיאלץ במשך זמן רב לצפות.

KSTOTI, אינספור מחקרים מתפללים במיוחד על, כי הצרכים המיניים של גבר תלויים במיוחד באורך רגליו שפע, כמו רבים באים לידי ביטוי, כיסוי שיער על הגוף. אם תוסיף זה הזמן לבוא שפיכה ראשונה ואת הופעתה של המחשבות הראשונות על סקס, אתה יכול לעשות לחלוטין מסקנות מסוימות (מוקדם יותר כל זה יצא, יותר סקס זה הכרחי אדם לאושר). מה, באופן כללי, נוגע לסוגי החוקה, אז יש רק שלושה מהם:

חלש; בינוני; חָזָק.

על החוקה החלשה אומר שרירים שפותחו בצורה גרועה צמיחה למדי הגבוה ביותר. גברים מסוג זה הם לעתים קרובות מתלוננים על נמוך לחץ, השיער החלש שלהם (לעתים קרובות אין שיער על הגוף בכללי). ואולי אפילו לא צריך לומר כי באותו זמן במיוחד יש להם את הרמה האינטלקטואלית הגבוהה ביותר (חייב את אופי הפוטנציאל הנותר איפשהו). מתוך שותף כזה יותר מאשר פעמיים בשבוע לא לחכות, לשים את זה בעדינות, תצטרך.

הבעלים של האמצע של פעילות מינית החוקה בפעם הראשונה, זה נותן משהו לדעת בגיל 12 שנים. אני חייב לומר כי באותו זמן להיות ברור סימנים 1 של התבגרות סקסית. מאפיין בחורים כאלה באמצע צמיחה, גוף ספורט ומופץ באופן שווה על ידי שיער גוף פוקרוב (לא שופע). אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי זה מספיק עבור הערכה מלאה קשרים אינטימיים במשך שבוע. https://tkescorts.com/

ו, קוק ואחריו, לשים את זה בעדינות, לספור, נציגים של סוג חזק החוקה הן ענקי מין אמיתיים. הם עבים, כמו רבים חושבים, מכוסים בשפע את הצמחייה של הגוף ואת השדיים, squabdiness ואת הקצבה באים להבין, כי אתה אמיתי macho. בנים עם חוקה כזאת, זה הפך, להיות גברים ב גיל מ 9 עד 12 שנים.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה עכשיו לא צד אחד חיובי בעבודה.

נציג מבוגר מסוגל כל יום מעשים במיטה, עם כל זה, קרוב לוודאי שזה יהיה, באופן כללי, כדי להפוך אותם יותר 4 פעמים ביום.

הִתמַכְּרוּת אופי סקסי מ - Intialy5

זה נראה phenomomally זה לא נשמע, אבל נוכחות הגבוהה ביותר מודיעין, בדרך כלל, מלווה חלש, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אופי סקסי. באופן טבעי, נותן משהו דבר אחד, הטבע מוציא משהו אחר מקום. שים לב כי הגורמים הנוספים המשפיעים על לא רק את הסכום, ו בהירות החיים הסקסיים היא:

אווירה מקובלת; חינוך; זיכרון סקסי 1; ביוטיפ אישיות; פציעות שהועברו בגיל הפצוע; כללי התנהגות בקבוצה מסוימת של החברה.

אז, כדי למצוא כאדם לעתים קרובות צריך סקס, אתה חייב באמת לדמיין את ההבדל בין המיקום מצב פיזי ומצב אמיתי. היא, דרך אגב, היא גדולה מאוד ולהשיג איזון נוח קשה מאוד.

אבל זה נראה לא שם זה היה, לפחות איזה סוג של מצב חיים, זה הכרחי, בסופו של דבר, לקחת רבים מן האפשרויות הגבריות כמו אנשים רגילים להביע אופי סקסי כמו מדכא. אִינטִימִי החיים של השותפים הוא כדי לדבר לא רק להמשיך אנושי, וכיצד כולם יודעים כך, באופן כללי, מקבל הצהרה. זה אפשרי כי באותו זמן, כדי לקבל את זה בדיוק כמו הגוף נדרש.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

לכל החבר'ה יש ליבידו אחר. אין תשובה אחת לשאלה, כמה פעמים אדם צריך סקס לחיות, כמה אנשים חושבים על החיים האמיתיים. ייתכן כי ציד אחד לאהבה לעשות אהבה כל יום, פעמים אחרות בשבוע, השלישי פעם בכל חודש. בשאלה זו, כל באופן אישי. גם ברמה של ליבידו, סיבות שונות יכולות להשפיע - מפני פיזיולוגי לנפש. אם אדם מאוד בולט בעבודה, סביר להניח, הוא לא יהיה מצהיב סקסי, לא יהיה לא. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי גם את רמת הליבידו משפיעה על הרגל רע, אוכל מבולגן, חוסר עומסים פיזיים. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי, שאלה שאתה צריך לבסוף להסתכל על המתחם.

Просмотров: 656 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar