menu
person

11:45
את תנוחות יוצאת דופן ביותר במין

שמחה מונוטונית אהבה בכל יום להטריד במהירות.

בישראל אין דעות קדומות, אם נדבר על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי בתורו esquitenant רק מלווה את הלקוח באירוע, ממשיך לדבר וללווה אישה בכיתה VIP ישמש מחוון עמדה.

ניסויים מאפשרים לך לפתח חוויה מינית חדשה ולהוסיף "קמצוץ של חריפה". זה חשוב במיוחד עבור אותם אנשים שחיו עם אדם אחד במשך שנים רבות. במקרה זה, יש צורך להפוך מגוון של חיי מין. כדי לעשות זאת, לנקוט צעצועים, ליטוף חדש, משחקי תפקידים.

התוכן של המאמר

אחת עשרה."69 במצב אנכי" 2 2."עוֹמֵד" 3 3."אֲמָזוֹנָה" 4 4."מספריים" 5 5."יְשִׁיבָה" 6 6."69 עם גירוי עמוק" 7 7."רוכב"

תנוחות יוצאי דופן ביותר במין מאפשרים להשיג את האפקט הטוב ביותר עבור שני השותפים, היכרות יותר עם הגוף של השותף, וגם מאפשרים לך לספק יותר הנאה. חשוב לבחור רק את אלה תנוחות מ "הקאמה סוטרה", אשר מוטב לחשוף תקשורת רגשית ומינית. הם צריכים להשתנות כל הזמן, אחרת סקס יהיה משועמם.

אחד."69 אנכי" 169

Pose מתאים לשותפים אלה שיש להם נתונים פיזיים מתאימים ואהבה למין אוראלי. תכונה היא שאדם ואישה מקבלים הנאה מהתהליך. שותף בעמדה עומדת הגרוע ביותר הצדדים שותפים סביב ראשו, והנערה חוצה את רגליו ליד צווארו.

עצמה ממוקמת באזור החגורה, ומספקת אותו הנאה. שיטה זו היא די מסובך, אם לאדם אין מספיק מורכבות כדי להיות מסוגל לשמור את הגברת במצב זה. אבל יציבה זו מתאימה לזוגות, שם ילדה צמיחה מיניאטורה ומשקל קטן.

2."עומד" 2

עוד עמדה אנכית במין. אין עצמם תנוחות עומדות, זו, כולל. מרווח לדמיון הוא ענק. עבור חדות, הנערה יכולה לזרוק את רגלו על בן זוג, להסתמך על הקיר בידיו או ברכיו לגופו ולהישאר על המשקל. האיש מנסה לשמור אותו במצב כזה. אבל כאן קצת יותר קשה, שותף צריך לקבל את הנתונים הפיזיים הנדרשים וגמישות לקום כראוי.

אם יציבה יוצאת דופן היא קלה, אז לנסות את זה, אלא להיפך. ראש הנערה נמצא על הרצפה, והרגליים עוטפות את צווארו של גבר.

בעמדה זו, האיש עצמו הרבה יותר קל לשמור על שותף, אז זה יכול להתרכז בתהליך.

3."אמזון" 3

תנוחה מענגת, אשר מחוברת לא רק עם עמדה יוצאת דופן, אלא גם עם שינוי של תפקיד במהלך היתרונות אהבה. גבר נופל לתוך תנוחה נקבה, למשל, מתפשט את רגליו. אישה לוכדת את היוזמה ומתחילה ישירות "תנועה". יציבה זו תספק את הצורך בדומיננטיות וכוח לאישה ובפסיביות לאדם, מתאימה לחלוטין כניסוי, חוויה מינית יוצאת דופן. שותף, לכידת היוזמה, הוא מסוגל לשלוח שותף בכיוון הנכון.

4."מספריים" 4

כמה נכון מציג מספריים במין? אוהבי שוכבים על המיטה או חצי הצדה, מפיצים רגליים. גבר מלחמה רגל רופפת של אישה. בעמדה זו קשה לעשות תנועות מהירות, אבל אוהבי מין עדין "מספריים" הם מושלמים. ידיים רופפות ניתן להשתמש בחיבה. ההשפעה המקסימלית על הדגדגן מאפשרת לנערה ליהנות מהתהליך.

בתפקיד זה, הוא מגיע לאורגזמה, גבר עצמו לא יביא הרבה מאמץ בועדת תנועות תרגול.

חָמֵשׁ."ישיבה" 5

משפחה אוהבי מין עם תנוחות יוצאת דופן ביותר לעתים קרובות להשתמש במיקומי ישיבה. בתפקיד זה, הקצב נרכש בקלות. עבור שותף זה ממוקם על הכיסא. מאחוריו או אישה ישיבה הוא קרוב ועטוף פנים. הייחודיות של תנוחות אלה היא כי ניתן לבחור את המיקום הנוח ביותר באופן עצמאי להסדיר את עוצמת החדירה, קרבה פיזית תורמת לפיתוח התקשורת הרגשית של השותפים.

בנוסף, ידיו של גברים נשארים חופשיים, הוא לא צריך להחזיק את אהובתו. אז הוא יכול ללטף את הדרך בה היא הכי אוהבת. עמדות אינן דורשות הרבה מקום. כדי להפוך אותם, רק כיסא אחד או כיסאות. הם במהירות להוביל את שני השותפים לאורגזמה בתוך זמן קצר.

6."69 עם גירוי עמוק" 669

אפשרות מצוינת לנשים שרוצות לספק לאהוב יותר כיף.

בשביל זה, השותף שוכב על קצה המיטה ואת הגרוע ביותר שלה עבור ליטוף אוראלי. השותף עצמו מחזיק בגוף של אישה עם ברכי חשיש קרוב לפניה. מכניס את החבר שלו בפה ובו זמנית מלטף אותה.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם נדיבים ואבניים. אבל אלה בהחלט לא מאוחדים רגעים נוחים לעבודה.

אוהדים של מציצה יתאים כדרך לקבל במהירות או לספק אורגזמה.

7."רוכב" 7

יש לו דמיון עם "אמזון", האישה גם מתבטאת ביוזמה, אבל ממוקמת על השותף ב- Sitage עמדה. נהדר עבור סקס אנאלי, כמו הנערה יכולה לשלוט עומק חדירה להחזיק ידיים. לכן, לא תהיה ניסיון תחושות לא נעימות ואי-נוחות. במקביל, הבחור לא צריך לעשות שום דבר. ידיים חינם הוא יכול להשתמש עבור חיבה נוספת. דירות דיסקרטיות בחיפה

Просмотров: 149 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar