menu
person

01:49
אנו תומכים בשיחה: למד להבין תחביבים של גברים

עבודה בתחום הבילוי דורש בחורה לדעת איך לעשות אדם נחמד כל האמצעים הזמינים. וגברים, בנוסף לצרכים פיזיולוגיים מסוימים, כגון מזון, שינה, מין ובירה, אתה יכול לעתים קרובות להרשים ידע בתחומים אלה הקשורים לאינטרסים שלהם. ומאז אנשים רבים כמו שאתה דומה במונחים של תחביב, תחביב וסגנון חיים, לקחתי אותך לאזורים של ידע, אתה שם עוד טיק, קרוב יותר לאישה המושלמת. נערות ליווי בחיפה

אדם מודרני הפך קצת יותר קל מבחינה של תחביבים, והאישה היא לא כל כך קשה להבין את זה. במקביל, העובדה כי בן לוויה שלך בקושי רוצה לדבר על עבודה, כלומר אתה לא צריך להשיג את הידע של עסקים, פעולות, חוקים ותחומים אחרים אשר עוסקים לעתים קרובות בקרב הגברים. זה גם לעתים נדירות כי אתה יכול לפגוש אדם אשר היה מרוסק על מכוניות בלי אובססיה ומנוסה עבורם - המכשיר של מכשירים מורכבים כאלה הוא עכשיו הרבה מומחים צרים. לכן, זה נשאר להבין מספיק - עצמנו דברים רגילים, וכל - אתה בן שיחו האידיאלי.

על מה אנחנו הולכים לדבר?

לפיכך, פנאי מותנה של אדם ממוצע מודרני, ללא תיקונים למין וגיל, ניתן לחלק את הקטגוריות הבאות:

  • מדעי המחשב. זה כולל מחשבים, גאדג 'טים שונים, קסדות מציאות וירטואלית, טלפונים חכמים והתקנים אחרים אנו משתמשים כל יום.
  • משחק מחשב. קטגוריה זו מתואמת עם הקודם, אבל לנחש השותף שלך הוא באמת אסטרטגיות של מאוורר הם קצת יותר מסובך. אבל סביר להניח, יש לו לפחות פעם אחת לאחר פעם את העולם של טנקים יש דעה משלה על הנושא הזה. תשתמש בזה!
  • ספּוֹרט. אחד המצבים הטובים ביותר שחוו את החברה שלנו בזמן האחרון. אם שאר המגמות האופנתית הוא איכשהו מחובר לבוש, הרגלים רעים (weiping - זוג evaporators אלקטרוניים, השנים האחרונות), את הספורט ואת אורח החיים הבריאים הם בהחלט הולכים לטובת האדם ושני אנשים העוסקים בספורט כבר ידוע כי אתה לא יכול לדבר.
  • ספרים. בסקרנות, אבל אופנה לקריאה מחזירה לאנשים, וזה גם טוב מאוד. זה מתנגד בדרך כלל לחסימת חסימת עמיד וליקק להם אנשים רבים סובלים גועל. "הספרים טובים יותר", הם מכריזים ומבלים את הערב קורא את עבודות המחבר האהוב. במקביל, אם אתה לא מבין את הספרים ואתה לא יודע מאיפה להתחיל, להתחיל עם הקלאסיקה, לקרוא משוררים משוררים מפורסמים או לרענן בזיכרון לפחות תוכנית לימודים אחת. לשאלה "מה שאתה קורא עכשיו?"אתה יכול לענות על זה:" כן, משהו כדי לקרוא משהו שבתיכון, מיד התעלמתי ".
  • יש רעיונות על תופעות אלה, אתה כבר תומך בשיחה. בפרט, אדם יהיה מעוניין בך אם אתה מגיע לדעה על סוג של בעיה שנוי במחלוקת. ובכל אחד מהם ציין מעל הנושא, יש גוש זה של מעידה. לדוגמה, מחשבים המבוססים על מערכת ההפעלה טובים יותר - Windows או MacOS? או איזה סוג של קונסולת משחק נראה טוב יותר ומה משחקים טובים הם על Xbox או פלייסטיישן? ואם אדם אוהדי ספורט, ואז לשאול, אם זה מתאים לשימוש בחלבון או בסופו של דבר עד סוף KBJ. העיקר הוא לא לבלבל את החלבון עם anabolic!

    הידע בתחומים אלה מופקים מכל פורום או קבוצה של Vkontakte, אבל עדיף לנסות להבין את זה בעצמך - אחרי הכל, זה נכון יכול להיות האינטרס שלך! עבודה עם אנשים כבר מוכשרים באזורים אלה (יש לך גברים מוכרים, נכון?), לבחון את השאלה בעצמך, פשוט מתחיל לשמור על אורח החיים המתאים להקדיש זמן פנוי כדי לקבל ידע חדש. לא רק זה פשוט לפתח כאדם, יש לו גם השפעה מועילה על ההצלחה המקצועית שלך בפעילויות פנאי. העיקר הוא לא להתחיל להבין מה היא שאלה טובה יותר מאשר אדם - זה לא כולם יצטרכו לעשות.

    Просмотров: 127 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar