menu
person

04:55
אילו נשים נלקחות בתוכן

איך, בסופו של דבר, לחיות בשגשוג? שאלה זו נשאלת לעתים קרובות על ידי בנות מודרניות. זה לא נושם כי ביותר בוחר נתיב אמיתי, לשים את זה בעדינות, להתעשר - להיות, כפי שכולם יודעים, התוכן. נותני חסות על כל לא מספיק, תחרותי, כפי שכולם יודעים, הוא גדול. יש לציין את העובדה כי צעיר, מטופח, תחושה של סגנון ואת היכולת להתנהג בחברה גבוהה יותר. אבל זה לא איך אנחנו כל הזמן מדברים עם ההיבטים היחידים כי ספונסרים פוטנציאליים לשלם את תשומת הלב.

6 נכסים כמו תוכן ללא דופי

עבור אל הבירה על איך אנו מבטאים נותני חסות שאינם בהכרח. כולם יודעים שבכל עיר גדולה אתה יכול למצוא "Papika", אשר, לשים את זה בעדינות, יכיל. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הראשי, לציית להיבטים של הגברת ללא רבב:

  • הפנים והדמות הוא עטיפה שעליהן נציגים של הרצפה החזקה. לא רק לתת מגמות אופנתיות על ניתוח פלסטי. גברים מעדיפים יופי טבעי, כי מודלים צעירים כל הזמן לעשות נשים תחרותי אשר יש יותר מ -25 שנים. אמנם יש תוכן מוצלח, שהוא ביותר 40 שנים.
  • יחסים בשיחה. מעת לעת, זה דווקא לא מוצא את זה, כמו רבים באים לידי ביטוי, גברים מסוכנים בבני זוג שלהם. כל בני הזוג הלגיטימיים מנוקים על ילדים, נכדים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאין להם זמן להראות ליברטי בשיחה עם בעלה. יש צורך להדגיש את ההזדמנות לילדה יפה למלא את המיליונר "ריקנות".
  • כדי להיות מרתק. לא מספיק כדי לקבל דמות מעולה ופנים. ואכן, האיש שנוצל את האיש רוצה ליצור גברת נפלאה בחברה שלו. להיות מוזה עבור גברים כאלה לא קל.
  • יש לך תחביב אחד. תארו לעצמכם עובדה אחת שהגברת הנלהבת היא לא רק מתחתנת עם שאלה מטופשת ואלב. גברת עסוקה לעולם לא משועממת וללא שיחת הרקע. זה אפשרי לכך, שיש כספים, עדיף לבוא עם תחביב מרגש: תפירה, אמנות, ספורט ולא.ד '..
  • לא מצב רוח רע. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי התוכן הוא לא, בסופו של דבר, יש את הזכות להיות מרוצה או, כפי שהוא נהג, נסער. קשיים אישיים של הנערה אינם מעוניינים בחסות.
  • שום רצון להתחתן עם חסות. האיכות העיקרית של המודל החכם. Y, כפי שכולם יודעים, החבר 'ה החזיקו יש משפחה. עבור מה התוכן? לא למען היחסים האחרונים, אלא למילוי, כפי שרובנו רגילים לומר, ריקנות רוחנית.
  • איפה למצוא חסות

    אתה יכול למצוא נאמן מקוון. כולם יודעים שיש פלטפורמות מיוחדות, אשר מופחתים, כמו בראשות חבר 'ה, כמו אנשים נהגו להביע, נשים יפה. אבל אחוז ההונאה שם הוא הגבוה ביותר. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה הבנות מתלוננות כי אישים לא מספקים נתקלים, או באופן כללי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סטודנטים עניים, חולם לגרור במודל המיטה.

    שירותי ליווי

    תוכן צעיר... 10 נושאים מרתקים...

    אתה יכול לפעול ללא עזרה של אחרים, לבקר איך אנשים רגילים להביע, סגור מועדונים עבור אורחי יוקרה או מועדוני לילה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי אתה צריך להתכונן עלויות ענק. רכישת מנוי, מראה סחר, תלבושת אלגנטית - אלה הם עלויות מוחשיות עבור הגברת הלא עובד.

    יש הכי הרבה כפי שכולם יודעים את הדרך הרגילה. זהו עובד של סוכנות הדגם. ואכן, חברות כאלה עוסקות ליווי. זה מלווה בחורים, אבל אירועים חילוניים. לא לכל אחד יכול להימצא כמו כולם מכירים פוטנציאל חסות, לא סוף סוף, לא נכלל כי גם הלקוח, לשים את זה בעדינות, יהיה בהשראת חברה כזו ויציעו רק במקרים של חסות.

    נאמנים ביותר מכל, בסופו של דבר, לדאוג למוניטין שלהם. הם לא צריכים כי התוכן הפך לנושא לדיון או הרס משפחתי. לכן, גברים כולם לעתים קרובות יותר, אנו לטפל בסוכנויות דוגמנות שדרכו הם מדברים כל הזמן, חוזים רשמיים. במסמכים כאלה, כל הדרישות נקבעו, כפי שאנו מבטאים, כל צד.

    החוזה הראשון סוף סוף שקרים לזמן קצר, זה 3-6 חודשים. מאוחר יותר ניתן להרחיב או להשלים. גישה זו, זה הפך להימנע איך אנחנו כל הזמן מדברים, אין שערוריות אחרות. אף אחד לאף אחד לא אסור, בכלל, לדבר עליו כאילו כל עסק עם חסות, ולכן, כדי להפריע בחיי האישי של הנאמן. כל דגימות, בסופו של דבר, להכריז על הקיום שלנו סוף סוף להסתיים על ידי ההליכים בבית המשפט.

    Просмотров: 737 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar