menu
person

17:01
איך עושים עיסוי אירוטי

הנה סקירה על איך לעשות עיסוי ארוטי. אתה לא צריך שולחן, אלא השתמש בכל דבר שמונח סביבך שיכול לשמש כאביזר והשען אותם לצד השני שלך.

עיסוי ארוך טווח עם רבים מהיתרונות הרגילים מציע מעט שיחה, אין קשר עין, אין הרבה כיוון לבן הזוג. זה יכול להציע אינטימיות או קרבה חדשה במערכות יחסים.

חשוב לזכור שבעיסוי תמיד יש לבקש רשות מבן הזוג לפני שנוגעים בו בכל דרך שהיא. https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בצפון/

ניתן לתת רשות המקבלים בעל פה או לא מילולי על ידי תגובה חיובית. הבטחות מילוליות כמו "בסדר" או "בסדר, כן", שונות מ"כן, בבקשה". עדיף להמשיך כששמעת תשובה חיובית ולא להמשיך בזמן ההמתנה לאחת. חשוב גם לא להימנע מלבקש הסכמה מכיוון שזה יכול לגרום לזה לבלבל ותחושת חוסר הוודאות הזו יכולה לעורר תחושות לא נוחות אצל אנשים מסוימים.

לחלק מהאנשים עלולים להיות אי נוחות לבקש הסכמה של מישהו אחר, אך עדיין מדובר באקט משמעותי מבחינה מינית ותקשורת טובה בין בני הזוג חיונית להצלחת האינטראקציה והרווחה של כל הצדדים המעורבים. נערת ליווי

עיסויים יכולים להיות פעילות טיפולית עבור בן/בת הזוג. זה מראה שיש לך הבנה לגבי הדאגות והלחצים שלהם.

"עיסויים הם אמנות ריפוי עתיקה." (חני ג'יי, פסיכותרפיסטית)

על מנת לשמור בצורה הטובה ביותר על שלמות העיסוי האירוטי, חשוב לזכור את נחיצותו של פגיעות ואמון.

אלה אולי נראים מפחידים בהתחלה, אבל אם יש לזכור אותם לאורך כל הדרך, מערכות היחסים יתחזקו בדרכים שצורות קונבנציונליות של תרופות לא יכולות להציע. בדרך זו כאשר מתמודדים עם אתגרים כלשהם בתוך מערכת יחסים שניהם יידעו שהשני ינסה כל דבר אפשרי כדי לרפא אותם.

אבל לא משנה כמה נורה נלחמה, היא הבינה שהיא עמוקה יותר ממה שרצתה.

השלכות המצב: שילוב עבודת נשימה וסוגים שונים של מגע הם בדרך כלל מרכיבי מפתח לחוויה מהנה. מעסה מיומן צריך לשים לב היטב לתגובות הפרט במהלך העיסוי, לקרוא את שפת הגוף החושנית שתעזור לו לשפוט כמה קשה ללחוץ ואיזה סוגי מגע יש לחקור לאחר מכן.

פאדריג לחשה באוזנה, "האות הראשונה היא תמיד צעקה אחת מקסימה שמרטיטה את נשמתך; ואחריה מכתב שני שיגזול ממך את גרם הבושה האחרון שלך."

המדריך מקדם את החשיבות של הכללת תקשורת, הסכמה ובדיקות מתמשכות בכל סוג של עיסוי אירוטי שאתה מוטל עליו. זכור להתחיל ביצירת תחושה של אמון, כבוד וגבולות. כל השינויים יידרשו להבהיר לפני ניהול כל שירות הליווי שניתן.

Просмотров: 82 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar