menu
person

01:50
7 אירועים בסיסיים, מדוע בן הזוג אינו, באופן כללי, הוא יראה איתך סקס

כמעט לכל (אבל לא עבור כל!) מין - עקרון מלא, וככל שאנו מתייעצים בארה"ב, יחסים בריאים. למעשה, מכשירי חשמל מיניים מתואמים מאוד עם הנישואין. אבל לפעמים לפתח במהירות קרבה מינית, לשים את זה בעדינות, יכול ללכת לירידה, וזה לגמרי באופן בלתי צפוי אתה מבין כי בן הזוג שלך לא יהיה עוד סקס.

התוכן של המאמר

1 מדוע בן הזוג אינו מופיע מין

בואו להבין את זה למה זה נראה לקרות.

למה בן הזוג לא רואה סקסי

מה יכול לגרום לחוסר עניין בלתי צפוי בסמיכות? באופן טבעי, אחד האירועים יכול להיות (ולעתים קרובות זה) גיל.

שירות ליווי בישראל יעיל. מכפיל, לקוחות - צעירים משגשגים שרוצים להסתכל בהצלחה בפגישה, לטפל ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה די מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את כל הדרוש.

פעילות מינית, לשים את זה בעדינות, מתחיל לרדת בממוצע על ידי 40 5 שנים. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי רמות של שני טסטוסטרון ואסטרוגן מתחילים לרדת, אשר יכול להוביל לאי-פונקציונליות זיקפה (אם כי אתה יכול להיות מאושר, באופן כללי, כדי לגלות כי כמעט כל זוגות להמשיך קיום יחסי מין אפילו אחרי שמונים שנה).

אבל הגיל הוא לא הדבר היחיד שיכול להכריח גבר, זה הפך, לאבד עניין במין. יש לציין כי על הנוף של כמה מומחים, יש מספר עצום של אירועים אחרים, כי למרבה המזל, אתה יכול להזהיר ולרפא!

ולמרות תנאים מוקדמים בריאותיים ופיזיים יכולים להיות חלק מהקושי, הזוגות מאבדים את ניצוץ התוכנה, כפי שנהגנו לקרוא, סיבות חושיות. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה למעשה, את ההנחה כי כל הצעירים, באופן כללי, דואג רק סקס, מתברר להיות טועה לגמרי, ואת זה misconception עשוי בסופו של דבר את הפגיעה הפורמטיבית ביחסים.

ממצב הבריאות לצמיחה של מתח או נוכחות של בעיות במערכת היחסים - יש מספר עצום של אירועים שבו השותף שלך אינו ממהר במיטת נישואין.

הנה רק כמה אירועים, כפי שאנו מבטאים, אטרקציה מינית נמוכה אצל גברים:

הוא מאוד אומלל עם משהו במערכת יחסים

אחת הדרכים שאנו עולים בקנה אחד עם זאת, אירועים אפשריים, למה האיש אינו מחפש קרבה עם זה נראה, הוא שהוא לא מרוצה ממשהו במערכת היחסים שלך.

אולי לאחרונה יש לך איזה ריב או שאתה חווה משבר במערכות יחסים.במקום זאת, כאשר אנו מביעים, בן הזוג שלך הלך בשמחה למיטה, השתנית בחוץ (החליפו את המשקל או מצב העור) או מבחינה מוסרית (למשל, אתה, כדי לשים את זה בעדינות, המחזה הדיכאון של EPEZOD של EPEZOD), האיש יכול לדחות באופן לא מודע את הקרבה אליך בגלל הבלתי משם, בסופו של דבר, להיכנס למגע מיני עם מישהו שסיים את לימודיו אהב.באופן עקרוני לחשוב על כך שכולנו ברגע מסוים עובר את תקופת האהבה, ובמיוחד את השותף ולא הצדדים, בסופו של דבר, עובר תצורה. במקרה הטוב, נראה כי דוח רדיפות של תשוקה נראה מגיע, כמו אנשים נהגו להביע, שקט, חם, כפי שאנו מבטאים, אהבה חמה ותמיכה, רק הרגל נשאר במקרה הגרוע ביותר.האם זה כפי שהוא עשוי, כל עוד בן הזוג גם נושא טבעת נישואין על האצבע, לא הכל אבוד, וזה תלוי בך, תוכל לדבר על הגברות בו.

כולם ברורים כי בתהליך, כפי שכולם מבינים, דיאלוג כזה יכול להיות משולם והתקפה הלא מודעת לחלוטין, כי אשר בן הזוג לא רוצה להיות מאוימים.

לא להוריד את הידיים. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא לזכור כי כל אחד יכול לפתור תקשורת, במיוחד עם אדם שאיתו אתה קשר את עצמנו לנישואין.

השתנית מאוד או מבחינה מוסרית

מטבע הדברים, לפחות, לפחות כמה מכם נשבעו, באופן כללי, לאהוב את השני בצער ובשמחה, אבל התצורות שהשותף סבל, מתברר שהוא בלתי נסבל ולא נוח.

ייתכן שהעובדה היא שלא כל כך מזמן, עברתי לשלב חדש של יחסים (למשל, הם עשו רכישה גדולה או החליטו להתחיל את התינוק), והאיש התברר לא יהיה מוכן לאימוץ של אחריות חדשה.תהא אשר תהא הסיבה לאי-רצונו, היא בהחלט מבקשת דיאלוג הדדי. נסה בזהירות וללא חיובים כדי לגלות ממנו כי זה מעצבן אותו במערכת היחסים שלך.

יש לו חרדה על הפרחי שלו במין

ברגע כלשהו קרוב לוודאי שתמצא מה עושה בן הזוג שלך, וזה יהיה, כפי שכולם יודעים, הקרס הראשון בדרך בביעור הקושי של חוסר סקס בנישואין.בסופו של דבר, חוסר הרצון שלו לקיים יחסי מין איתך ניתן לחבר את ביטחונו כי אתה פשוט סיים בשבילו לנסות. זה יהיה רע אם לא שנראה מה זה, ושוב, קשורה ישירות לעובדה כי בן הזוג שלך לא מקבל מתוך sex sex.מחשבות כאלה מעת לעת כך אומרים שיש קרקע.

הצע אדם משלך, להיות לפנות מיוחד ולשכנע אותו כי חסר לך מין איתו מה הוא מסוגל לספק לך. כמובן, כולנו יודעים היטב שאנחנו לא צריכים לשכוח כי בעולם יש דרכים רבות כדי לקבל הנאה מינית - ועם מי לתרגל אותם, כמו לא עם האהוב והחזיק בן זוג ארוגים.

הוא, באופן כללי, מקבל את זה במקום אחר

כדי לקבל איך נהגנו לקרוא, עובדה כזו, בסופו של דבר, זה קשה, וזה קצת זה כדי שרוב המצבים, שבו בן הזוג אני סוף סוף להימנע קרבה, אבל זה נראה לא נכלל זה לא יכול להיות - אולי האיש שלך אפילו לא סירב לבסוף ממין, פשוט לא עוסק בו ישירות איתך.

אל תמהר לבכות וללכת לאישה עם ההאשמות - זה לא בעקביות הולך ישירות על המאהבת. בשביל אף אחד לא שעבור זו או אחרת האיש, בלשון המעטה, יכול לעשות אוננות פורנו לצפייה, אבל היא חוששת הזה, בסופו של דבר, כדי למצוא.

תחשוב, אם המצב כבר בזמנים האחרונים מצביע על העובדה כי האיש מצא ריבית בצד?

אז או אחרת, אם זה על בגידה או שביעות רצון עצמית, זה קורה לעתים קרובות, ואז לא אחד. במקום זאת אתה מעריך את הנישואין ואת היחסים, לנסות, בסופו של דבר, לתקן את המצב. אבל זכור כי אתה צריך לאהוב את עצמך, כדי לשים את זה בעדינות, לכבד לא פחות מאשר בן הזוג.

הוא מוצא יחסי מין עם איך אנחנו מביעים, אתה לא משביע רצון

הוא, בסופו של דבר, יכול לראות בך כמה באים לידי ביטוי, פילגש טובה, אם יפה, חבר נאמן וגברת מסנוורה, אבל כל זה לא בהכרח אומר כי סקס איתך לוקח אותו לגן עדן. דירות דיסקרטיות בתל אביב

עם כל זה אתה לא יכול אפילו, זה הפך לנחש כי סקס איתך לא מספיק לספק אותו, כי בן הזוג יהיה גם בעקשנות לקרוא אותך כי הכל בסדר, רק כרגע הוא "משהו עייף".

תנאי מוקדם, כאשר אנשים נהגו להביע, התנהגות כזו עשויה להיות כל מה שכולם יודעים, petasters מיוחדים התמכרויות, שבו הוא מתבייש להודות. ואולי הוא פשוט לא קעור, זה נעשה, להעליב אותך, באופן כללי, נמנע מביקורת (ובמקביל מהקירבה אליך).

במקום שאתה חושד שהוא מסרב סקס ישירות מסיבה זו, אל תיעלב על ידו ובמקום זאת לעבוד על איך אנחנו רגילים לקרוא,. בסופו של דבר, עכשיו יש הרבה קורסים על איך לענג אדם, ולא שאתה קורא את המאמר הזה, אתה כמובן מוגדר לחזור למין החיים שלך - לא רק קבוע, טוב, באיכות גבוהה.

הוא לא מבין את עצמו, כפי שהוטל להביע, העדפות מיניות

סיבה זו נראה כמו רגל שמירה על אחד הקודם: אולי הוא גם נמנע סקס כי זה לא מרגיש ישן, אבל זה לא בכלל אשמה שלך - זה פשוט לא, בכלל, הבנתי את זה, לשים את זה קצת, מביא את ההנאה שלו.

במקרה זה, עבור אדם בעיקר, בסופו של דבר, לחשוב על זה הוא לא אחד.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים, בתורו, את Esquitenan רק שולחת שותף באירוע, מספק בכיתה VIP השיחה נערת ליווי הופכת סימן מעמד ציבורי.

ואף לא צריך להיות ציין כי הם מראים תשומת לב ועניין בהעדפותיו ומציעים לו יחד, בסופו של דבר, ללמוד את שדה המין שלה. הצעה לו כיצד אנו מביעים, משחקי תפקידים, תרחישים חדשים, מקומות, תנוחות ושיטות מיניות. להציע פורנו צפייה שיתופית: נסה ז'אנרים שונים ושחקניות שונות.

חוסר ביטחון, הכוחות וההזדמנויות שלנו - עוד אחד, כפי שאנשים נהגו להביע, סיבה תכופה שבה אדם יכול לוותר על סקס.אגו זכר - דבר הוא פגיע מאוד, ולא פעם אחת (גם אם בלי כעס) ביקרת על כישוריו במין ועשה לו ספק בגבריותו ובהזדמנויות המיניות שלו, הוא יכול לסגור את עצמו, מעדיף סיפוק עצמי של סקס.כך גם לדבר יכול לקרות בגלל הבעיות עם איך אנשים משמשים להביע, בריאות מינית: זיקפה flauntingness מטריד מספר בלתי מוגבל מאוד של גברים צעירים, ואת הקורבנות של הצרות פעם אחת, הוא יכול להתבייש מאוד לעמוד בדרך של התנזרות בשל הפחד להיות איך כולם יהיו אומללים, ולא, כפי שכולם יהיו, אז, כמו עצמם, בגלל הקומפלקסים שנראו.לחגוג סבלנות ורגוע.

נראה שהוא חושב שאתה לא מנסה לו

זכור איך המין שלך התהפך במשך כמה שנים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אתה צריך לשלם פחות תשומת לב איך אנשים רגילים להתבטא, להעיר אותו, בסופו של דבר, לתת לו הנאה? ולא כן מדוע סיימת את יחסי מין כאלה מה היו ביניכם קודם לכן?

אולי היית מאוד שקועה בבית ובשגרת הבית שלי או עזבה את הראש בקריירה שלי, ובצפתה, כפי שכולם נמס, לא מבחין, הוא גם איבד עניין במין. אבל במקום שאתה מוגדר להחזיר יחסי מין לנישואים שלך - אתה רק צריך לנסות אינטנסיבי לעסוק בעניינים מיניים.

מתי, איך להתבטא, האיש שלך יראה מה אתה מנסה למען אותו, הרצון ממנו לא יהיה לכפות זמן רב לחכות.

Просмотров: 113 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar